جذاب ترین شیوه برای تحصیل

روش خاص و عجیب یک خانواده انگلیسی برای تحصیل فرزندان خود تبدیل به سوژه ای داغ برای رسانه ها شده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بطور معمول نگاه والدین به بازی های کامپیوتری، نگاهی منفی و توام با تردید است. اکثر خانواده ها تلاش می کنند تا از طرق مختلف کودکان خود را فضای بازی های تخیلی دور و به دنیای بازی های واقعی باز گردانند.

در این میان یک زن و شوهر انگلیسی در اقدامی عجیب نه تنها کودکانشان را از این بازی ها منع نمی کنند بلکه سعی دارند تا از این فضا برای آموزش آنها استفاده کنند. حالا فرزندان 12،  10 و هفت ساله این خانواده به جای رفتن به مدرسه و قرار گرفتن کنار سایر همکلاسی های خود، در خانه می مانند و 7 ساعت از روز را با بازی های کامپیوتری سپری می کنند. 

به اعتقاد خانم پیباس مادر بچه ها، بازی های کامپیوتری نه تنها مضر نیست بلکه باعث آموزش بهتر دروس سنتی به کودکان می شود. کلاس درس این مدرسه از حدود ساعت 8 صبح آغاز شده و سه دانش آموز آن با استفاده از 2 پلی استیشن، 4 کنسول خانوادگی و 4 کامپیوتر به یادگیری می پردازند.

والدین این کودکان معتقدند با این روش، فضای سرد و بی روح مدرسه به محیطی شاد و جذاب تبدیل شده بعلاوه اینکه در طول هفته ما بازدید های مختلفی از موزه ها، گالری و پارک خواهیم داشت. 

آیا این مادر اشتباه می کند؟


آیا این مادر اشتباه می کند؟


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.