رئیس کمیسیون بهداشت گفت: گزارش کمیسیون‌های عمران، اجتماعی، شوراها و بهداشت درباره پلاسکو باید با هم تلفیق و طبق گفته رئیس مجلس گزارش ملی ارائه شود.

علی نوبخت حقیقی رئیس کمیسیون بهداشت و درمان در گفتگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره ارائه گزارش کمیسیون متبوع خود در بررسی حادثه ساختمان پلاسکو گفت: گزارش نهایی کمیسیون بهداشت و درمان درباره حادثه ساختمان پلاسکو در دست بررسی است .

وی افزود: گزارشات کمیسیون‌های عمران، اجتماعی، شوراها و بهداشت درباره حادثه پلاسکو باید با هم تلفیق و طبق گفته رئیس مجلس  گزارش ملی ارائه شود.

نوبخت خاطرنشان کرد: در جمع بندی انجام شده مشخص شد در زمینه بهداشت عمومی و محیط، کار باید به مردم آموزش داده شود چرا که قانون‌گریزی در این حادثه مشاهده می شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر اظهار داشت: سهل انگاری مسئولین در اجرای قانون از مهمترین عوامل ایجاد این حادثه شد زیرا پلاسکو ساختمانی تجاری بوده و تغییر کاربری آن به واحد تولیدی تبدیل شده اقدامی اشتباه بوده است اما اکنون چه کسی مسئولیت این اقدام را می پذیرد؟!

نوبخت در پایان با بیان اینکه رئیس جمهور تیمی را مامور تهیه گزارش درباره پلاسکو کرده است، افزود: مسئولین ستاد بحران کشور، شهرداری، هیات مدیره ساختمان پلاسکو و بنیاد مستضعفان نیز باید گزارشات خود را ارائه دهند.

انتهای پیام/


 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار