همایش "روزی به یاد دیروز" با حضور دانش آموزان یک مدرسه پس از 10 سال در دهدشت برگزار شد.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یاسوج؛ مدیرآموزش و پرورش دهدشت در این آئین که با حضور دانش آموزان دبیرستان خضرا دهدشت  برگزار شدگفت: این دانش آموزان در سال 85 فارغ التحصیل شدند و پس از 100 سال با هماهنگی و برنامه ریزی با یاد آوری روزهای همکلاسی دور هم جمع شدند.

لطف الله فروزان در این آیین گفت: این دانش آموزان با تجدید خاطره در جمعی صمیمی از 28 معلم دوران تحصیل خود نیز تجلیل کردند.

وی افزود:گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم فاخری از معلمان این مدرسه از بخشهای ویژه این برنامه بود.

مدیرآموزش و پرورش دهدشت گفت: تناسب زمانی این برنامه با سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) پرستار کربلا، پیام آور عاشورا و دهه مبارک فجر به آن جلوه زیبایی بخشید.

وی افزود:این روز به نام انقلاب اسلامی، قرآن،حاکمیت ارزش ها و حکومت جهانی حضرت مهدی نامگذاری شده و محوریت برنامه های جشنواره مصباح الهدی دانش آموزی در موضوع امام مهدی در مدارس در حال اجراست.

فروزان گفت:بازنشستگان فرهنگی که در این جمع صمیمی حضور دارند خالصانه به عرصه تعلیم و تربیت خدمت کردند و ثمره خدمتشان جمع دانش آموزانی است که بعد از 10سال گرد هم آمده اند.

دبیر برگزاری این همایش نیز گفت: 62 دانش آموز 10سال پیش این مدرسه دورِ هم جمع شدیم تا خاطرات گذشته را مرور و از معلمان خود تجلیل کنیم.

زینب هادی اصل که خود از دانش آموزان آن دوران است گفت:با هماهنگی انجام شده و پیدا کردن افراد در مناطق مختلف استان و حتی خارج از استان 62 نفر در این همایش حضور یافتند و خاطرات دوباره زنده شد.

حضور برخی همسران و کودکان دانش آموزان 10سال پیش،حضور در کلاس درس، تدریس برخی معلمان و یادآوری خاطرات از جلوه های ویژه برنامه روزی به یاد دیروز بود.

در این آئین از 28معلم شاغل و بازنشسته مدرسه خضرا دهدشت تجلیل شد.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.