تبریز؛

امام جمعه تبریز : برپایی عدالت از اصلی ترین رکنهای حکومت اسلامی

نماینده ولی فقیه در آذربجان شرقی برپایی عدالت در جامعه را از اصلی ترین رکنهای حکومت اسلامی دانست.

امام جمعه تبریز : برپایی عدالت از اصلی ترین رکنهای حکومت اسلامی
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ آیت الله مجتهد شبستری امروز در آیین بهره برداری از ساختمان جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح آذربایجان شرقی  گفت: قضاوت مسئولیت خطیر  و حساسی است که بر عهده قضات گذاشته شده که باید به وظایف سپرده شده به شایسته ترین صورت عمل شود.
وی خاطرنشان کرد: به رغم تمامی حسایت هایی که کار قضاوت دارد قضاوت در مورد نیروهای مسلح  از اهمیت بیشتری برخوردار است.
امام جمعه تبریز تاکید کرد :مردم باید بدانند قضات افرادی متخصص عالم و مجتهدند که با تخصصی که دارند در مورد سخت ترین موضوعات بهترین قضاوت را انجام می دهند.
استاندار آذربایجان شرقی هم با بیان اینکه این استان امن ترین استان کشور است ؛این امنیت را حاصل تلاش  نیروهای انتظامی و مسلح دانست.
جبارزاده افزود:در سایه  تلاش نیروهای امنیتی و قضایی  آذربایجان شرقی ، میزان وقوع جرایمی مانند اعتیاد ،قاچاق و سرقت در استان کاهش یافته است.
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور نیز گفت برقراری قسط و عدل در جامعه وظیفه اصلی قوه قضائیه است و در این راه نباید هیچگونه کوتاهی صورت گیرد.
حجت الاسلام بهرامی افزود: قضات و کارکنان قوه قضائیه  همواره باید در انجام کارها و قضاوت ها خوشنودی باری تعالی را در نظر گرفته و به فرامین دینی و قرآنی در قضاوت ها و کردارشان عمل کنند.
ساختمان جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح آذربایجان شرقی در زمینی به مساحت 6 هزار و 250 متر مربع  با زیر بنای 3 هزار و 788 متر مربع با هزینه 68 میلیارد ریال ساخته شده است.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار