مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: بیش از ۳ هزار واحد مسکن مهر همزمان با ایام ا... دهه مبارک فجر در خراسان رضوی افتتاح می شود.

بهره برداری از ۳ هزار واحد مسکن مهر در دهه مبارک فجربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا اخوان عبداللهیان  با بیان اینکه این واحدها در مجموع بالغ بر 3 هزار و 18 واحد است، اظهار داشت: در شهرهای بالای 25 هزار نفر تعداد یک هزار و 500 واحد، در شهرهای زیر 25 هزار نفر تعداد 516 واحد و در شهر جدید گلبهار یک هزار و 2 واحد مسکن مهر همزمان با ایام اله فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری خواهد رسید.
اخوان عبداللهیان با اشاره به اهمیت احداث راه ها و بهسازی آن‌ها تصریح کرد: عملیات احداث قطعه چهارم پیاده راه زائر همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی کلنگ زنی و آغاز خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی همچنین با اشاره به اهمیت احداث راه های روستایی، خاطرنشان کرد: میانگین شاخص راه ‏های روستایی آسفالته روستاهای بالای 50 خانوار استان حدود 93.5 درصد می‌باشد که از میانگین کشوری 0.5  درصد بالاتر ‏است.‏
او با بیان اینکه همزمان با دهه فجر امسال 10 پروژه راه روستایی با اعتبار بیش از 52 هزار میلیون ریال به ‏بهره‌برداری می‌رسد، اظهارداشت: طول این محورها در مجموع بیش از 34 کیلومتر است.‏
اخوان عبداللهیان گفت: در صورت تجهیز بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان فریمان که عملیات اجرایی آن از سال 1388 آغاز شده است با هزینه ای بالغ بر 231 هزار و 708 ‏میلیون ریال افتتاح و ساختمان بخشداری عطاملک که عملیات اجرایی آن از سال 1389 آغاز شده است، با اعتبار 11 هزار و 511 میلیون ریال در دهه فجر آماده بهره‌برداری خواهد شد.
او همچنین از احداث مرکز بهداشتی درمانی شهر جدید بینالود خبر داد و تصریح کرد: برای ساخت این پروژه که از سال 1390 آغاز شده است، 4 هزار و ‏‏240 میلیون ریال اعتبار تخصیص یافته است.
انتهای پیام// ا ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.