معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: بهره مندی از استعدادهای نسل جوان زمینه ساز توسعه پایدار جهان اسلام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ خانم مولاوردی معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در مراسم پایتختی شیراز برای جوانان جهان اسلام در شیراز اظهار کرد: بخشی از راه حل های بحران های کنونی جهان در دست جوانان است، هر چند دولت ها در این زمینه نقش اصلی ایفا می کنند.

 
وی با اشاره به اینکه هم اینک جهان و کشورهای اسلامی در حال تجربه ابعاد جدیدی از خشونت و افراطی گری است و در سوی دیگر جهان، افراطی گری را به اسلام، پیوند و به اسلام هراسی دامن می زنند تصریح کرد: کشورهای اسلامی می توانند با مشارکت اثربخش خود در مسیر تحقق اهداف جهان اسلام حرکت کنند.
 
مولاوردی ادامه داد: بهره مندی از استعدادهای نسل جوان برای ایفای نقش موثر در توسعه از دیگر الزاماتی است که باید مورد توجه جدی دولت ها باشد.  
 
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده بیان کرد: برگزاری رویدادهایی مانند تعیین پایتخت جوانان جهان اسلام، گامی رو به جلو در مسیر تحقق بهره گیری از ظرفیت جوانان در زمینه توسعه پایدار جهان اسلام است.  
 
مولاوردی به تحولات جوامع از جمله کشورهای اسلامی در دهه های اخیر اشاره کرد و افزود: این تحولات به افزایش توانمندی ها و مشارکت بیشتر زنان و جوانان مسلمان در عرصه های مختلف منجر شده است و از این رو، مدیریت مسائل دختران و زنان با توجه به تغییرات اجتماعی، بسیار ضروری است.  
انتهای پیام/ن 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار