مهلت ثبت‌نام چهارمین جشنواره عکس فضای سبز شهری اصفهان که از 20 آذر 95 آغاز شده تا پایان بهمن ماه تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دبیر چهارمین دوره جشنواره عکس فضای سبز شهری در خصوص جشنواره عکس فضای سبز شهری اظهار کرد: چهارمین دوره جشنواره عکس فضای سبز شهر اصفهان به میزبانی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

علی ربیعی با بیان اینکه موضوع جشنواره عکس فضای سبز شهر اصفهان، فضای سبز شهر خلاق اصفهان، توریست و گردشگران است، افزود: توریست و فرهنگ استفاده از فضای سبز، جاذبه‌های گردشگری فضای سبز و بحران آب و خشکیدن رودخانه زاینده‌رود از منظر گردشگران از جمله محورهای این جشنواره است.

دبیر چهارمین دوره جشنواره عکس فضای سبز شهری تصریح کرد: هم‌چنین بازدید گردشگران داخلی و خارجی از فضای سبز و رنگارنگ خزان در فضای سبز از دیگر محورهای جشنواره چهارمین دوره جشنواره عکس فضای سبز شهر اصفهان است.

وی با بیان اینکه این جشنواره همراه با جوایز نقدی و غیرنقدی خواهد بود، تأکید کرد: ثبت‌نام برای تمامی عکاسان در این جشنواره الزامیست، برای این کار کافی است مشخصات خود را در قالب یک فایل متنی به هنگام ارسال آثار به ایمیل جشنواره انجام شود.

ربیعی با بیان اینکه ایمیل جشنواره Parkha_isfahan@yahoo.com است، ادامه داد: طبق اعلام قبلی ثبت‌نام چهارمین جشنواره عکس فضای سبز شهری اصفهان تا 20 بهمن 95 مهلت داشت که با توجه به استقبال از جشنواره تا پایان بهمن ماه تمدید شد.

وی در پایان ابراز کرد: هم‌چنین عکاسان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این جشنواره به سایت www.Isfahan.ir/Parkha مراجعه کنند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار