اولین همایش استانی منزلت زن، تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی ایرانی و اسلامی در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، در این همایش فتحی استاد دانشگاه و کارشناس خانواده در خصوص تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی ایرانی و اسلامی گفت: در تمامی احادیث و روایت قرآنی می توان سبک زندگی بر اساس اسلام و گفته های خدا و پیامبر اسلام را دریافت و وظیفه هر زن مسلمان ایرانی است که با تکیه بر این احادیث و آیات فرزندان خود را تربیت و در جهت رشد و تحکیم نهاد خانواده خود تلاش کند.

وی وظایف والدین نسبت به فرزندان خود در تربیت ایرانی و اسلامی را برشمرد و افزود: توجه،اعتماد و تربیت فرزندان بر اساس احادیث و آیات قرآنی می تواند نسلی را در جامعه پرورش دهد که انقلابی و اسلامی بوده و نمونه واقعی از یک جامعه ایرانی با الگوی اسلامی را به همگان نشان داد.

در ادامه قاسم زاده سرپرست دانشگاه فرهنگیان پردیس بنت الهدی صدر اردبیل در خصوص اهداف برگزاری این همایش گفت: این همایش با موضوع منزلت زن، تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی ایرانی و اسلامی در راستای تحقق حیات طیبه و گسترش سبک زندگی در بین زنان خانواده است که از این طریق بتوان خودباروری را دربین زنان خانواده افزایش داد تا بتوانند فرزندان خود را تربیت اسلامی و ایرانی دهند.

در پایان این مراسم از زحمات فداکارانه همسر جانباز 70 درصد ناصر دستاری به عنوان زن نمونه ایرانی و اسلامی در جامعه تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.