سخنگوی سا زمان آتش نشانی تهران گفت: برخورد زنجیره ای یک دستگاه بونکر با 7 خودروی سواری مصدومیت یک راننده را به همراه داشت.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره این حادثه اظهار داشت: در ساعت 11:41حادثه تصادف در بزرگراه باقری نرسیده به خیابان 196 به سامانه 125 آتش نشانی اعلام و نیروهای2 ایستگاه به همراه 2 جرثقیل سازمانی به محل اعزام می شوند.

به گفته ملکی، بک دستگاه بونکر حمل بتن به دلیل نامشخص پس از برخورد با 7 دستگاه خودروی سواری از مسیر اصلی خارج شده و با نیز پس از برخورد با نرده ها و گاردیل میانی بزرگراه و پایه های پل عابر پیاده و شکستن چند اصله درخت، در محل واژگون می شود.

وی تصریح کرد: نیروهای آتش نشان با کمک پلیس راهور به سرعت محل را ایمن سازی کرده و ترافیک سنگین ایجاد شده را، آزاد سازی می کنند.

ملکی با بیان اینکه در این حادثه تمامی سرنشینان از خودرو خارج شده بودند، افزود: تنها یک راننده حدودا 40 ساله مصدوم شد، که با تحویل وی به عوامل اورژانس، تحت درمان قرار گرفت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: با کمک 2 دستگاه جرثقیل، بونکر به حالت اولیه برگشت و نیروهای دقایقی پیش با تحویل محل به عوامل انتظامی به ایستگاه مراجعت کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار