معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان دشتی از بهره‌برداری پروژه‌ها و طرح‌های بهداشت و درمان با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال در سطح شهرستان خبر داد.

اقدامات بهدشتی‌ و درمانی خوبی انجام شده است
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان دشتی ضمن تبریک دهه مبارک فجر و روز پرستار اظهار داشت: اجرای طرح تحول نظام سلامت، مهار تورم و برجام سه اقدام شاخص و روشن دولت تدبیر و امید بوده است.

حمید بردستانی با بیان اینکه انتظارات مردم از ارتقای شاخص‌ها و خدمات درمانی به‌حق و به‌جا است، افزود: عملکرد موفق دولت در حوزه بهداشت و درمان در راستای توسعه پایدار جامعه است.

وی گفت: کارنامه دولت در حوزه بین المللی، اقتصادی و اجتماعی موفق و ممتاز است و بهداشت از اقدامات زیرساختی و استراتژیک دولت است.

بردستانی با تاکید بر اینکه با اجرای طرح تحول نظام سلامت اقدامات بهداشتی و درمانی خوبی در سطح شهرستان انجام شده است گفت: در همین راستا به‌زودی پروژه‌ها و طرح‌های بهداشت و درمان با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال در سطح شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

بردستانی احداث هشت خانه بهداشت روستایی، مرکز بهداشتی درمانی شنبه و بادوله، احداث ۱۳ پانسیون پزشکان، تجهیزات مراکز درمانی، بهداشتی و خانه‌های بهداشتی و بهره برداری از دستگاه سی‌تی‌اسکن را از مهم‌ترین پروژه‌ها عنوان کرد.

وی اضافه کرد: این اقدامات به معنای رفع همه مشکلات در این حوزه نیست بلکه این تلاش‌ها پیوسته استمرار دارد.

در پایان از ۲۰ پرستار با اهدا هدایا و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.