جواد رمضانی هم مانند دیگر مسئولان برگزاری جشنواره فیلم فجر از نظم و انضباط موجود در روند اجرایی یاد می کنند اما ...

جشنواره فیلم فجر در حوزه اجرایی نیاز به تغییرات عدیده دارد/هنرمندان محق دریافت کارت هستند اما...جواد رمضانی مدیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در خصوص روند کاری جشنواره فجر تا به امروز، به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: تجربه سی و چهار دوره‌ای، پشت این جشنواره است و پس از گذشت هر دوره انتظارات و توقعات بالاتر می‌رود. ماسعی کردیم بستری آرام برای دیدن فیلم ها و اهالی رسانه فراهم کنیم و فکر می کنم در این چند روز اتفاق افتاده است. اما به نظرم جشنواره فیلم فجر در حوزه اجرایی نیاز به تغییرات عدیده دارد؛ چون حساسیت های فراوانی در این حوزه می بینیم. بالغ بر پنج هزار درخواست برای حضور در کاخ رسانه داریم که باید به دو هزار نفر تقلیل یابد که بسیار سخت است. با این نگاه که همه محق هستند اما گنجایش بیش از این نیست.

وی درباره شرایط سینماهای مردمی جشنواره اظهار داشت: سینماهای مردمی هم به خوبی به کار خود ادامه می‌دهند؛ فقط مشکلی در حوزه بلیت فروشی داشتیم که آن را جمع و جور کردیم و در کل وضعیت تا به امروز راضی کننده بوده است. پردیس‌ها به سانس‌های فوق‌العاده رسیده و خواهند رسید.

این مدیر عنوان کرد: برای به حداقل رساندن درخواست‌های موجود در خصوص حضور در برج میلاد، پردیس‌ها عملکرد خوبی در کشش و میزبانی مهمان های فرهنگی، هنرمندان و...داشتند.


 

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار