مراسم رسمی افتتاحیه شیراز پایتخت جوانان جهان اسلام در سال 2017 تا ساعاتی دیگر با حضور دبیرکل مجمع جوانان کشورهای اسلامی در شیراز برگزار می‌شود.

برافراشته شدن پرچم پایتختی جوانان اسلام در شیرازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حیدرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: مراسم رسمی، معرفی شیراز به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام در سال ۲۰۱۷، با حضور مسوولان داخلی و 20 میهمان خارجی ساعت 14 در مقابل حافظیه شیراز برگزار می‌شود.

کامیاب افزود: در این مراسم ارشاد اسکندروف دبیرکل مجمع جوانان سازمان همکاری کشورهای اسلامی، معاون ورزش و جوانان کشور ترکیه، قائم مقام دبیر کل شهرداری استانبول، وزیر ورزش و جوانان، معاون وزارت امور خارجه، معاون جوانان اداراه‌های کل ورزش و جوانان کشور و مسوولان ارشد استان حضور دارند.

وی برگزاری جلسه با حضور 200 جوان نخبه، مراسم امضای پروتکل‌ها و برافراشتن پرچم شیراز پایتخت جوانان جهان اسلام  را از برنامه‌های روز افتتاحیه اعلام کرد.

کامیاب خاطر نشان کرد: شیراز به مدت یک سال به عنوان پایتخت جوانان اسلام انتخاب شده است که احتمال تمدید این عنوان برای دو سال نیز وجود دارد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس تصریح کرد: مهم ‌ترین دستاورد این مراسم معرفی شیراز به جهانیان و جوانان 56 کشوراسلامی و زمینه سازی برای رفت و آمد مردم کشورهای مختلف به شیراز است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار