مدیر کمیته امداد شهرستان رباط‌کریم گفت: بین 50 تا 80 میلیون ریال تسهیلات در بخش مشاغل‌خانگی به مددجویان رباط‌کریم تعلق می‌گیرد.

ارایه تسهیلات در بخش مشاغل‌خانگی به مددجویان رباط‌کریمفتح‌الله عزیزی مدیر کمیته امداد شهرستان رباط کریم در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت از طریق مشاوره شغلی، ارایه آموزش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای و پرداخت تسهیلات اشتغال‌‍زایی انجام و موجب می‌شود تا هر ساله تعدادی از مددجویان با این شرایط صاحب شغل شوند.

وی افزود: سقف تسهیلات پرداختی این نهاد در بخش مشاغل‌خانگی با در نظر گرفتن نوع شغل، بین 50 تا 80 میلیون ریال و در مشاغل کارآفرین 250 تا 300 میلیون ریال است که بیشتر در زمینه‌های دامپروری، کشاورزی و صنایع‌دستی، خدماتی را به مددجویان تحت‌حمایت و نیازمندان غیر تحت‌حمایت این سازمان پرداخت می‌کند.

عزیزی تصریح کرد: طرح‌های اشتغال بر اساس استعداد و توانایی‌های فردی مجریان اجرا می‌شود، همچنین ارایه آموزش‌های‌ فنی، تخصصی و مهارت‌آموزی در پایدارسازی مشاغل و توانمندسازی خانواده‌های تحت‌حمایت این نهاد نقش موثری دارد.

مدیر کمیته امداد شهرستان رباط کریم گفت: کمیته امداد به منظور ایجاد انگیزه برای کارفرمایان و دفاتر کاریابی و همچنین برای فراهم‌سازی زمینه اشتغال مددجویان تحت‌حمایت، بسته‌های تشویقی در نظر گرفته است که مطابق آن در سال اول، 100 درصد بیمه حق کارفرما و در سال دوم 50 درصد آن توسط کمیته امداد پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار