نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت:هیچ کدام از هفت کشوری که از ورود آنها به آمریکا ممانعت می شود هیچ گاه نقشی در نا امنی های این کشور نداشته اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ،آیت الله سید احمد میرعمادی ظهرامروز در جمع نمازگزاران خرم آباد با تاکید بر لزوم بازخوانی عوامل ایجاد و تداوم انقلاب اسلامی، گفت: یاد آوری مواردی همچون وصیت نامه امام خمینی (ره) به عنوان منشور انقلاب اسلامی در ایام دهه فجرعاملی برای استحکام و تداوم انقلاب اسلامی خواهد بود.
وی انقلاب اسلامی ایران را پدیده ای شگفت انگیز دانست که با دست های خالی مردم رقم خورد و افزود: مردم با گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب همچنان این روز را جشن می گیرند و22 بهمن امسال نیز همچون سال های گذشته در راهپیمایی عظیم این روز شرکت و حماسه دیگری را خلق خواهند کرد.
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به پیشرفت های نظامی ایران پس از انقلاب گفت: مستکبران جهانی همواره  از پیشرفت ایران وحشت داشته اند و با وجود اینکه خودشان بدترین سلاح ها را در اختیار دارند نمی خواهند ایران هیچگونه تجهیزات نظامی در اختیار داشته باشد.
امام جمعه خرم آباد در خصوص تصمیمات ترامپ برای ممنوعیت ورود اتباع 7 کشور اسلامی به آمریکا تصریح کرد:این یک تصمیم احمقانه ، توهین آمیز، غیراخلاقی ، غیرحقوقی و بیانگر تبعیض است.
وی با بیان اینکه  هیچ کدام از این هفت کشوری که از ورود به آمریکا منع شده اند نقشی در نا امنی های این کشور نداشته اند اضافه کرد: پیش از این در طول 37 سال گذشته ایران با آمریکا ارتباطی نداشته است که امروز از آن جلوگیری به عمل آید در نتیجه این تنها یک تصمیم سیاسی است که با مبارزه با تروریسم ارتباطی ندارد.
میرعمادی در ادامه به ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اشاره کرد و گفت: در جریان انقلاب زنان مسلمان و مومن ایرانی در سنگرهای مختلف حضور داشته اند و با الگوبرداری از حضرت زینب(س) گاهی جلوتر از مردان هم حرکت می کردند.
امام جمعه خرم آباد خواستار توجه مسئولان به حق و حقوق پرستاران شد و افزود:به زحمات طاقت فرسای پرستاران باید پاسخ مناسب داده شود.  
نماینده ولی فقیه در لرستان در پایان خطبه ها باتوجه به حضور خانواده های شهدای مدافع حرم در مصلای نماز جمعه گفت:شهادت مدافعان حرم که با انگیزه الهی در دفاع از ایران اسلامی و جهان اسلام به خارج از مرزها رفتند مظلومانه ولی رزم آنها جاودانه بود.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.