کارگردان «کیمیا» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جوهرچی همواره دلش را در خدمت کار می‌گذاشت

حسن جوهرچی همان طور که از نامش مشخص است، فردی بسیار شریف و نیکو بود و دلی مهربان و بی پیرایه داشت.

جوهرچی همواره دلش را در خدمت کار می‌گذاشت
جواد افشار کارگردان مجموعه‌های تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص درگذشت حسن جوهرچی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: حسن جوهرچی همان طور که از نامش مشخص است، فردی بسیار شریف و نیکو بود و دلی مهربان و بی پیرایه داشت. اصلا آدم حاشیه‌داری نبود و همواره دلش را در خدمت کار می‌گذاشت و به شدت همراه، همدل و صمیمی و علی رغم اینکه بازیگری حرفه ای و منضبط بود، کار خودش را به بهترین نحو اجرا می کرد و ذهن باهوشی در ایفای نقش‌ها و حفظ دیالوگ داشت.

وی در ادامه بیان کرد: او با کارنامه درخشانی که دارد، در بسیاری از فیلم های مردمی به ایفای نقش پرداخته و با بسیاری از بزرگان سینما و تلویزیون ایران و بعضا با نیروهای جوان، کار اولی‌ها و هنرمندان نوظهور در عرصه سینما و تلویزیون همکاری کرده بود.

کارگردان مجموعه تلویزیونی «جابر بن حیان» با بیان اینکه جوهرچی از دوستان صمیمی من بود، در خصوص دوستی و همکاری های متعدد با او اظهار داشت: دوستی من و حسن جوهرچی چیزی حدود 12 تا 13 سال است که از دوستان صمیمی هم بودیم و همیشه خارج از کار ارتباط بیشتری باهم داشتیم. او همیشه هروقت سر کار می‌رفت، با من تماس می‌گرفت و در زمان بیکاری تماسی با من نداشت، من هم همواره در کارهایم نقش‌هایی را چه در نقش اصلی و یا فرعی به او پیشنهاد می کردم و بدون هیچ چشمداشت و یا ریایی همکاری لازم را با ما داشت.

افشار در پایان ضمن تسلیت به تمام مردم شریف ایران خاطرنشان کرد: جوهرچی انسان بسیار شریف و دوست داشتنی بود. من این ضایعه دردناک را به جامعه سینما و تلویزیون و همچنین همسر، دختر و پسرش تسلیت می گویم.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار