چهار دهه است که انقلاب اسلامی ایران منافع غرب را به چالش کشیده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت‎الاسلام یوسف یوسف‌پور امام جمعه موقت ساری در خطبه‎های نماز جمعه این‎هفته مرکز استان با بیان اینکه چهار دهه است که انقلاب اسلامی منافع غرب را به چالش کشید، گفت: غربی ها ودشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران هر چه تیر داشتند رها کردند اما به لطف خدا و امام خمینی (ره ) و مقام معظم رهبری ، همه تیرهای آنها اعم از کودتاها، جنگ نظامی و آشوب‎های داخلی هیچ‎کدام کارساز نشد.

وی با بیان اینکه بر خی‎ها با رنگ و لعاب دینی می‎خواهند به نتیجه برسند، اما نمی‎توان با این شاخصه‎ها و سطحی‌نگری‎ها از بصیرت و نورانیت باطن سخن گفت افزود: مقام معظم رهبری بر این موضوع که باید دوست را به‎جای دشمن هدف نگیریم و دشمن را دوست نگیریم، بسیار تأکید کرده‎اند.

امام جمعه موقت ساری گفت: خیلی از حقایق است که ظاهر چیز دیگر و باطن نیز چیز دیگر است، لذا باید حقیقت‎ها را بیابیم و از آنها درس بگیریم.

حجت‎الاسلام یوسف یوسف‌پور به انتخاب دونالد ترامپ به‎عنوان رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و افزود : ترامپ بی‎شعورتر از همه سلف نااهل خود است و در مورد ایران نیز غلط‎هایی کرده و گفته است که همه برنامه‎ها در رابطه با ایران روی میز قرار دارد.

وی گفت: پاسخ دولت و ملت شجاع و قهرمان ایران این است که آقای ترامپ این را در نظر داشته باشند که آمریکا از زمان کارتر تاکنون غلطی نتوانستند بکنند و تو هم غلطی نمی‎توانی بکنی.

وی با بیان اینکه ارزش‎های اصیل انقلاب را باید حفظ کنیم، گفت: اگر قرار باشد که اصول و ارزش‎های انقلاب را حفظ نکنیم، این جشن‎ها، دیگر جشن پیروزی انقلاب نیست بلکه مجلس ترحیم می‎شود.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار