خلعتبری:سایپا در ادامه لیگ بهتر می شود/ با کمالوند مشکلی ندارم

ماهجم تیم فوتبال سایپا گفت: من با کمالوند مشکل نداشتم و وی پس از 4 هفته به من فرصت بازی نداد.به هر حال نیمکت نشینی نظر کمالوند بود و امیدوارم این تیم در آینده نتیجه بگیرد.

محمدرضا خلعتبری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پیروزی تیمش مقابل فولاد اظهار داشت:خدا را شکر از زمانیکه به سایپا آمدم، شرایط خوب شد و امیدوارم این روند ادامه داشه باشد. متاسفانه در تبریز شرایط سخت بود اما از مالک گسترش تشکر می کنم که زحمات زیادی کشید و در سایپا نیز با مربی کار می کنم که به من اعتقاد دارد و با همه وجودم در سایپا انجام وظیه می کنم. جایگاه این تیم اینجا نیست و به طور حتم روند خوبی را خواهیم داشت و قطعا در ادامه لیگ صعود می کنیم.
 
وی درباره پنالتی سایپا گفت: 2 بار در این صحنه پنالتی شد و به هر حال جریان بازی است و نباید داوران را تحت فشار بگذاریم.داوران خوبی داریم و به نظر من فغانی بهترین داور آسیا است.به طور حتم حواشی کم شود داوران بهتر هم کار می کنند.
 
خلعتبری درباره اینکه آیا با کمالوند مشکل داشت اظهار داشت:من با کمالوند مشکل نداشتم و وی  پس از 4 هفته به من فرصت بازی نداد.به هر حال نیمکت نشینی نظر کمالوند بود و امیدوارم این تیم در اینده نتیجه بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار