امام جمعه کنگان استان بوشهر تکمیل و راه‌اندازی کمربندی کنگان را خواستار شد و گفت: احداث اسکله تجاری از خواسته‌های مهم مردم کنگان است.

احداث اسکله تجاری از خواسته‌های مهم مردم است
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام محمود محمودی صبح پنجشنبه در نشست هماندیشی اشتغال و توسعه روستایی شهرستان کنگان با اشاره به اینکه کارهای مقطعی در حوزه اشتغال تسکین موقتی و گذرا است، افزود: خواسته مردم شهرستان این است اشتغال نیروهای بومی نظام مند و قانونی باشد.

وی عنوان کرد: برخی شرکت‌ها در تعدیل نیرو، بومی‌ها را در اولویت قرار می دهند و این جای تاسف است در صورتی که باید جذب نیروهای بومی منطقه در اولویت این شرکت‌ها باشد.

امام جمعه کنگان به مشکلات شهرها و روستاهای شهرستان در حوزه مبلمان شهری و روستایی اشاره و گفت: صنعت بسیاری از امکانات را از شهرها و روستاهای ما گرفت و کمک به توسعه این خطه بایستی به‌صورت قانون باشد نه صدقه و منت گذاشتن.

محمودی احداث اسکله تجاری کنگان را از دیگر خواسته های مردم ذکر و افزود: حضور ۴۰ شناور در اسکله کوچک و چند منظوره کنگان خطرناک و با خطراتی شبیه حادثه پلاسکو مواجه است.

وی به استعدادهای درخشان نوجوانان و جوانان شهری و روستایی کنگان در حوزه های علمی، ورزشی و هنری و داشتن ده‌ها مقام کشوری در رشته های مختلف اشاره کرد و گفت: در استان‌هایی مانند خوزستان، نفت از ده‌ها تیم ورزشی و هنرمندان حمایت می‌کند، انتظار می‌رود از ورزشکاران و هنرمندان این شهرستان نیز حمایت جدی و عملی کنند.

محمودی در پایان اتمام و به فرجام رسیدن پروژه کمربندی، رفع محدودیت‌ها در حوزه روستایی و احداث پارکینگ در شهر کنگان را خواستار شد.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.