سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: نجاتگران هلال احمر این استان از ظهر چهارشنبه تا کنون به 162 حادثه دیده ناشی از حوادث رانندگی جاده ای و گرفتار در میان برف و کولاک امداد رسانی کردند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شهرام میرزایی افزود: از 15 حادثه رخ داده که نجاتگران هلال احمر به یاری آسیب دیدگان آن شتافتند، چهار مورد تصادف جاده ای و 11 مورد نیز مربوط به گرفتار شدگان در میان برف و کولاک بود.
وی تعداد حادثه دیدگان ناشی از تصادف جاده ای را 20 نفر اعلام و اظهار کرد: این حادثه جاده ای 6 مصدوم داشت که سه نفر از آنان به منظور مداوا و درمان با استفاده از آمبولانس هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

میرزایی افزود: 18 نجاتگر جمعیت هلال احمر زنجان در قالب هفت تیم عملیاتی و با سه دستگاه آمبولانس و چهار دستگاه خودرو نجات عازم این ماموریت شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه نجاتگران این جمعیت به 142 نفر که با خودرو در برف و کولاک گرفتار شده بودند امدادرسانی کردند اظهار کرد: در این عملیات 34 نجاتگر در قالب 11 تیم عملیاتی و با 11 دستگاه آمبولانس کمک دار، گرفتار شدگان در میان برف و کولاک را یاری دادند.
وی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر زنجان بطور شبانه روز برای امدادرسانی به حادثه دیدگان جاده ای استان زنجان در آماده باش کامل است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.