مدیرکل دفتر فرهنگی و اجتماعی کارفرمایان سازمان تامین اجتماعی گفت: رویکرد سازمان تامین اجتماعی حمایت از کارفرمایان است.

دولت سالانه 10 درصد از بدهی خود به تامین‌اجتماعی را پرداخت کند
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رضا معینی در نشست با فعالان اتاق بازرگانی بندر بوشهر افزود: در شورای عالی تامین‌اجتماعی، کارگروه سه‌جانبه نیز شکل گرفته است که هدف اصلی آن حمایت از کارفرمایان است.

وی با اشاره به اینکه زمان استعلام‌های تامین‌اجتماعی وقت‌گیر است گفت: در این راستا توافقی بین سازمان تامین‌اجتماعی و اتاق بازرگانی ایران انجام شده که در قالب آن یک خط مستقیم بین آنها ایجاد می‌شود و روند استعلام به‌صورت الکترونیکی و در مدت زمان سریع تری صورت خواهد گرفت.

معینی با اشاره به نبود شفافیت در برخی از بخشنامه ها و پیگیری در این مورد گفت: براساس تاکیدهای رهبرمعظم انقلاب موظف به اطلاع رسانی شفاف برای جامعه هدف خود هستند و از سال 93 شورایی در همین راستا در سازمان تامین اجتماعی شکل گرفته که هر کدام از موضوع و بخشنامه های سازمان برای سهولت دسترسی مخاطب به شکل یک کتابچه در آید.

وی گفت: تاکنون چهار کتابچه مراحل تهیه آن نهایی شده و این یک اقدام اساسی برای شفاف سازی بخشنامه ها و بازنگری در مورد آنهاست.

معینی با اشاره به اینکه تامین‌اجتماعی به دنبال گرفتن بدهی خود از دولت است گفت: در قالب برنامه ششم توسعه مقرر شده دولت سالانه 10 درصد از بدهی خود به این سازمان را پرداخت کند.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.