اولین نمایشگاه "انقلاب در روزنامه های سال 57" در شهرستان ایجرود آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛رییس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ایجرورد با اشاره به اهداف این نمایشگاه گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه را که در قالب یک نمایشگاه فرهنگی است، یادآوری روزهای انقلاب و حوادث مهم و تاریخی آن ایام و تجدید خاطره اتفاقات لحظه به لحظه بهمن سال ٥٧ و شناساندن رسالت عظیمی است که روزنامه‌ها، روزنامه‌نگاران و خبرنگاران در خصوص اطلاعرسانی اخبار و وقایع مهم ایام انقلاب در بین مردم و در ایام ١٢ تا ٢٢ بهمن‌ماه ٥٧ بر عهده داشتند.

پیشکاری ادامه داد: در این نمایشگاه، شاهد روایت روزهای خون و قیام و دلاورمردی‌های مردان و زنان آن ایام به منظور آشنایی نسل جوان با نظام حاکم بر روزهای انقلاب و ضرورت حفظ دستاوردها و آرمان‌های اصیل و ناب انقلاب اسلامی هستیم.

وی افزود: برای اولین بار ٥٠ نسخه از روزنامه‌های اطلاعات و کیهان که مربوط به دی و بهمن‌ماه سال ٥٧ هستند، با هماهنگی دفاتر سرپرستی این روزنامه‌ها در زنجان تهیه شده و در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

گفتنی است این نمایشگاه از تاریخ ١٣ بهمن تا ٢٢ بهمن‌ماه صبح از ساعت ٩ تا ١٣ و بعد از ظهر از ساعت ١٥ تا ١٨ در سالن کتابخانه مولوی شهر زرین‌آباد، آماده استقبال از بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.