در حالی که دیروز پرویز مظلومی سرمربی جدید تیم فوتبال پدیده قرارداد خود را در هیئت فوتبال خراسان رضوی به ثبت رساند برخی این قرارداد را قانونی ووبرخی وجاهت قانونی برای این قرارداد قائل نیستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن شوشتری مدیر عامل شرکت پدیده گفت :تصمیمات برگی زر صحیح بوده و دارای اعتبار قانونی است.

وی با اشاره به اینکه برای انجام تغییرات در هیات مدیره نامه هایی را دریافت کردیم ادامه داد:از آنجایی که در خصوص اعمال آن از مراجع قانونی ذیربط استعلام و تاکنون پاسخی دریافت نشده است لذا هیات مدیره و هادی برگی زر به عنوان مدیر عامل قانونی در اداره ثبت شرکت ها از اعتبار لازم برخوردار هستند.

معاون دادستان:اجازه هیچ تغییری در باشگاه پدیده داده نشده است/ مهاجری با قدرت به کارش ادامه می‌دهد

با این حال قاضی حسن حیدری  معاون دادستان مشهد، تغییر در باشگاه پدیده را منوط به ستاد تدبیر خراسان رضوی باشگاه پدیده دانسته وگفت : باشگاه پدیده قسمتی از شرکت پدیده است و هر تغییری که قرار باشد در ستاد تدبیر خراسان رضوی باشگاه پدیده روی دهد باید در بررسی و اجازه آن به مدیرعامل داده شود که هنوز این اتفاق نیفتاده است.

قاضی حسن حیدری که پیش از این اعضاء جدید و رئیس جدید هیات مدیره باشگاه پدیده را ابلاغ کرده بود خاطر نشان کرد : براین اساس همچنان محمدرضا مهاجری به عنوان سرمربی، هدایت تیم پدیده را برعهده دارد و با قدرت به کارش ادامه می‌دهد.

به گفته وی مطمئنا تغییراتی در باشگاه پدیده خواهیم داشت اما پیش از آن باید در جلسات به جمع بندی و همفکری برسیم و پس از آن اطلاع رسانی خواهیم کرد.

یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه پدیده که تمایلی به ذکر نامش نداشت گفت : تاج شخصا دستور داد قرارداد مظلومی ثبت نشود! مهدی تاج دستور داد چون همچنان آقای مهاجری سرمربی قانونی پدیده است.

این عضو هیات مدیره باشگاه پدیده معتقد است : با این کارها نه تنها در حق فوتبال خراسان لطف نمی کنیم بلکه  با تبر به ریشه فوتبال خراسان می زنیم.

وی ادامه داد: ما اگر قرار است کاری انجام دهیم چرا این قدر ناشیانه رفتار کنیم، چرا 24 ساعت مانده به بازی حساس برابر استقلال خوزستان این تصمیم گرفته شود، از طرفی اعضای هیات مدیره نباید از این اتفاق مهم خبردار باشند.

این عضو هیات مدیره باشگاه پدیده در ارتباط با اظهارنظر مهاجری در ارتباط با اینکه امروز آخرین روز کاری اش در پدیده خواهد بود گفت: مگر دست ایشان است که بخواهد چنین تصمیمی بگیرد، وی قرارداد رسمی دارد و تا آخرین روز قراردادش موظف است با پدیده همکاری داشته باشد.

در این رابطه یک مقام آگاه در فدراسیون فوتبال گفت : فدراسیون فوتبال به نامه برگی زر توجه نخواهد کرد،نظر نهایی از سوی معاون دادستان اعلام شد و تغییرات در کادر فنی پذیرفته نیست،تاج با معاون دادستان مذاکره کرده و پذیرفته که انتخاب مظلومی غیر قانونی صورت گرفته است.

پرویز مظلومی هم که در مشهد به سر می برد گفت: من با باشگاه پدیده قرارداد بستم و قصد برگشتن به تهران را ندارم، مطمئنا به زودی در کنفرانس خبری به همه سوالات موجود پاسخ خواهم داد.

تیم فوتبال پدیده که امروز در اهواز از هفته بیستم مقابل تیم فوتبال استقلال اهواز قرار می گیرد دیروز در اهواز تمرینات خود را زیر نظر مهاجری برگزار کرد .

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.