مديرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: پروژه بلوار زائر با پیشرفت 80 درصدی تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛نادعلی،مديرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری با اشاره به اينكه پروژه محوطه‌سازی ضلع شرقی شهرداری مركز قم با اعتباری بالغ بر يك ميليارد و ۵۰۰ ميليون تومان به بهره‌برداري رسيده است، اظهار كرد: اين سازمان اجراي پروژه‌های بزرگ و كوچك شهری را بر عهده گرفته تا بتواند در حوزه پيشرفت عمرانی شهر تاثيرگذار باشد.

وی با بيان اينكه تكميل بلوار زائر با هزار و ۸۰۰ متر طول و ۱۶ متر عرض در دستور كار قرار گرفته است، اضافه كرد: اين پروژه با اعتباری بالغ بر چهار ميليارد و ۳۰۰ ميليون تومان به عنوان يكي از اولويت‌هاي سازمان توسعه و عمران شهرداري قم مطرح بوده كه تاكنون به ۸۰ درصد پيشرفت فيزيكی رسيده است و اميدواريم قبل از پايان سال به بهره‌بردای برسد.

نادعلی از پروژه بتن‌ريزي و محوطه‌سازی سايت البرز با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ ميليون تومان ياد كرد و گفت: اين سازمان تجهيزات و نيروهای خود را بسيج كرده تا بتوانند ياری رسان مديريت شهري باشد و در راستاي تحقق اهداف شهر مشاركت كنند.

مديرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری با تاكيد بر اينكه كارگاه عمران موتوری در كليه پروژه‌هاي عمرانی شهر ياری رسان شهرداري است، مطرح كرد: استفاده از اين كارگاه در افزايش پيشرفت پروژه‌هاي عمراني شهر تاثير قابل توجهي داشته است.

 نادعلی با اشاره به اينكه اين سازمان به دنبال خدمات‌رساني به شهروندان است، عنوان كرد: در صورتي كه به تجهيزات سازمان توسعه و عمران شهرداري را نياز نداشته باشيم اين تجهيزات را در اختيار معاونت خدمات شهري قرار مي‌دهيم تا در بخش‌هاي مختلف مورد استفاده قرار گيرد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار