فرماندار شاهرود گفت : در مجموع تعداد 110 پروژه در شهرستان شاهرود در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود ، سید محمد رضا هاشمی فرماندار شاهرود به میزان اعتبار هزینه شده برای آماده سازی این طرح‌ها نیز اشاره کرد و گفت : برای این میزان پروژه اعتبار 125 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های دهه فجر در دو بخش عمرانی و اقتصادی به بهره‌برداری می‌رسند ادامه داد: همزمان با دهه فجر ، 96 طرح عمرانی و 14 طرح اقتصادی در شهرستان شاهرود به بهره‌برداری می‌رسد.

هاشمی با اشاره به افتتاح سه پروژه بزرگ عمرانی در بخش راه و ترابری گفت: پل زیرگذر ورودی فرودگاه شاهرود و همچنین روکش آسفالت جاده های شاهرود ـ آزادشهر و شاهرود ـ دامغان  نیز به بهره‌برداری رسید.

وی همچنین از افتتاح 13 طرح توزیع برق به صورت متمرکز در این شهر خبر داد و گفت: علاوه براین پروژه، کلینیک عمومی و تخصصی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز افتتاح شد.

فرماندار شاهرود به میزان اعتبار هزینه شده برای آماده سازی کلینیک عمومی و تخصصی دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اشاره کرد و از اختصاص 10 میلیارد ریال هزینه بابت تجهیز آن خبر داد.

هاشمی افزود: کلینیک عمومی و تخصصی دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود دارای بخش های ارتودنسی، رادیوگرافی، جراحی لثه، درمان ریشه و معاینه عمومی و جراحی است.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.