تیم والیبال بانک سرمایه با کسب پیروزی در دیدار با پیکان تهران در صدر جدول باقی ماند و به عنوان تیم نخست دور مقدماتی،راهی مرحله پلی‌آف شد.

بانک سرمایه 3 – پیکان 2 / کهکشانی‌ها با اقتدار قهرمان دور مقدماتی شدندبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، حساس‌ترین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال که هفته پایانی دور مقدماتی هم به شمار می‌رفت، از ساعت 17 آغاز شد.

2 تیم مدعی عنوان قهرمانی، یعنی بانک سرمایه و پیکان تهران در حالی در خانه والیبال به مصاف هم رفتند که تیم برنده این دیدار به عنوان تیم نخست راهی مرحله پلی‌آف این مسابقات می‌شد.

شاگردان مصطفی کارخانه در ست نخست این مسابقه با حساب 25 بر 23 پیکان را شکست دادند و در ست دوم 28 بر 30 مغلوب حریفشان شدند. در ست سوم دو تیم نمایش پایاپایی داشتند اما در نهایت این تیم پیکان بود که با حساب 25 بر 22 توانست بانک سرمایه را مغلوب کند.

در ست چهارم بازیکنان بانک سرمایه برای فرار از شکست نیاز به پیروزی در این ست داشتند. شاگردان کارخانه در این ست بسیار کم اشتباه ظاهر شدند و در نهایت 25 بر 19 موفق به شکست پیکانی‌ها شدند تا برنده این دیدار در ست پنجم مشخص شود.
در ست پنجم بانک سرمایه شروع بهتری داشت و توانست از حریفش پیش بیفتد. در نهایت هم موفق شد با حساب 15 بر 12 پیکان را شکست داده و با حساب 3 بر 2 برنده این دیدار شود.

تیم والیبال بانک سرمایه که در اکثر هفته‌های لیگ در صدر جدول مسابقات قرار داشت به صدرنشینی خود ادامه داد و توانست به عنوان تیم نخست راهی مرحله پلی‌آف شود.پیکانی‌ها هم با شکستی که در این دیدار متحمل شدند در همان رده دوم باقی ماندند و در پلی‌آف باید به مصاف تیم هفتم که پس از برگزاری دیدارهای عقب افتاده صالحین و پارسه مشخص خواهد شد، بروند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار