در دومین روز دهه فجر بهره برداری از دهها طرح در مناطق مختلف آذربایجان شرقی آغاز شد. بهره برداری از دهها طرح در آذربایجان شرقی

بهره برداری از دهها طرح در دومین روز دهه فجر در آذربایجان شرقیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛همزمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 9 طرح در عجب شیر افتتاح شد.
 این طرح ها شامل، افتتاح واحد تولید پوره انواع میوه با اشتغال زایی 15 نفر ، آسفالت معابر شش روستا و افتتاح 90 واحد مسکن مهرو پایگاه خدمات اجتماعی و سلامت بود که در مجموع برای آنها 2 میلیارد و 400 میلیون ریال هزینه شده است..
بهره برداری از طرح بهسازی و آسفالت 4 روستای بخش ایلخچی شهرستان اسکو هم با هزینه افزون بر 12 میلیارد ریال آغاز شد .
در مراغه شش طرح عمران روستایی در مجموع با 2 میلیاردو 300 میلیون ریال هزینه  افتتاح شد.
طرح آبیاری تحت فشار ، یک واحد کشت گلخانه ای و یک درمانگاه در اهر با 7 میلیارد و 324 میلیون ریال هزینه به بهره برداری رسید.
مردم بخش مرکزی شهرستان میانه شاهد افتتاح 16  طرح عمرانی بودند.
اجرای این طرحها که در زمینه های بهسازی و نوسازی مسکن روستایی ، راه روستایی ، برقرسانی ، صنایع تبدیلی ، پرورش ماهی ، توسعه روستایی ، پایگاه اورژانس و تامین آب بود بیش از 100 میلیارد ریال هزینه داشته است.
دبیرستان 8 کلاسه پروین اعتصامی شهر دوزدوزان با هزینه 5 میلیارد ریال افتتاح شد .
در شهرستان آذرشهر سه طرح برق رسانی در حوزه توسعه ، احداث و اصلاح شبکه با هزینه 60 میلیارد ریال و در ورزقان 6 طرح برقرسانی با هزینه چهار میلیارد و500 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
از 6 طرح عمرانی ، خدماتی وآموزشی هم در ملکان بهره برداری شد.
این طرحها شامل افتتاح آسفالت بزرگراه جاده ملکان به میاندوآب به طول 19 کیلومتر ، چهار طرح عمران شهری و مدرسه 2 کلاسه بود که برای آنها 62 میلیارد ریال هزینه شده است.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.