برخی از چهره های سیاسی با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه فجر انقلاب را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به مناسبت فرا رسیدن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، برخی از چهره های سیاسی با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه فجر انقلاب را تبریک گفتند.

دکتر حسن هاشمی نوشت:
"به انقلاب برگردیم. امروز دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز شد؛ این دهه برای آنها که دوران انقلاب را به یاد دارند، سرشار از خاطرات تلخ و شیرینی است که شاید در تاریخ این کشور دیگر تکرار نشود. روزهایی که می‌شد همدلی و همبستگی را در اوج خود به تماشا نشست و فداکاری سکه رایج زندگی بود.انقلاب اسلامی در چنان دورانی و بر پایه از خودگذشتگی ملتی به‌پاخاسته و از جان گذشته محقق شد و مردم برای حفظ این موهبت الهی و گذر از هر بزنگاهش، هزینه‌هایی بس سنگین پرداختند.

 پس امروز و هر روز وظیفه همه ما، مراقبت و محافظت از درخت تناوری است که بهترین‌های این آب و خاک، جان شیرین را برای به‌ثمر نشاندنش فدا کردند. اما اگر بعد از سی و هشت سال هنوز نتوانسته‌ایم اهداف بلند انقلاب را به‌طور کامل محقق سازیم، باور کنیم لازم است همه ما و خصوصا گروه‌ها و احزاب از چپ و راست، به آسیب شناسی رفتار خود بپردازیم.

باید بفهمیم، کجا راه را اشتباه رفته‌ایم و چگونه باید مسیرمان را اصلاح کنیم. باید به دور از سیاست زدگی و منفعت‌طلبی یک بار دیگر به روزهای پیروزی انقلاب برگردیم؛ اخلاص را محور کارهای‌مان قرار دهیم و با عشق به مردم، برای خدمت خالصانه به هموطنان و سربلندی ایران عزیز تلاش کنیم."

تبریک چهره های سیاسی به مناسبت سالگرد پيروزى انقلاب اسلامى+عکس

مرتضی طلایی نوشت:
از بشارت جاء الحق و زهق الباطل. قسم به شب پوشیده! که روز خواهد درخشید و بهاری ترین روز هستی، بر صحیفه‏ ی شب تار و طولانی، مُهر پایان خواهد زد.دنیا می گذرد. این مائیم که رهگذریم.پس درهر طلوع وغروب،زندگی را احساس کن،مهربان باشیم. شاید فردایی نباشد.شاید باشد و ما نباشیم. یاد و خاطره شهدای انقلاب و امام شهیدان گرامی سلام و احترام.فرا رسیدن دهه مبارک فجر مبارک باد.التماس دعا."

تبریک چهره های سیاسی به مناسبت سالگرد پيروزى انقلاب اسلامى+عکس

رحمانی فضلی نوشت:
"یکی از اصول پیروزی انقلاب اسلامی، امیدی است که امام در دل مردم ایجاد کرد و در حال حاضر نیز باید به مردم امید بدهیم، شرایط پیش رو به گونه ای است که حتما باید با مجاهدت، ایثار،  فداکاری،  انسجام و همراهی مردم زیر نظر هدایت ها و نظر مستقیم  مقام معظم رهبری حرکت  کنیم در غیر این صورت نمی توانیم موفق شویم، امروز اراده دولت بر این است در همراهی و تبعیت از رهبری اراده خودش را معطوف به حل مسائل اقتصادی بکند و همه تلاش ها در جهت  اقتصاد مقاومتی به عنوان  سرلوحه اصلی دولت، معطوف شده است،همه ما مقید هستیم در چارچوب  مردمسالاری دینی و  دمکراسی، باید اراده مردم بر هر کسی در  انتخابات به عنوان  مجلس خبرگان، نماینده مجلس و رییس جمهور، استوار شد، همه، نمایندگان ملت را حمایت و پشتیبانی کنیم تا بتوانند در عرصه های  تلاش،  مقاومت و  ایستادگی پیروز شوند.آیین گرامیداشت دوازده بهمن سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) در کرمان."

تبریک چهره های سیاسی به مناسبت سالگرد پيروزى انقلاب اسلامى+عکس

مسعود پزشکیان نوشت:
"سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی پس از سالها دوری و تبعید مجاهدانه به کشور و آغاز دهه فجر گرامی باد."

تبریک چهره های سیاسی به مناسبت سالگرد پيروزى انقلاب اسلامى+عکس

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار