ملى پوشان بسكتبال كشورمان در چهارمين روز از رقابت هاى بسكتبال غرب آسيا عصر امروز به مصاف تيم عراق خواهند رفت.

عراق، چهارمين حريف ايران در رقابت هاى بسكتبال غرب آسيابه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان:ملى پوشان بسكتبال كشورمان در چهارمين روز از مسابقات غرب آسيا عصر امروز ساعت 16:30 به مصاف تيم عراق خواهند رفت.شاگردان حاتمى در ديدار روز گذشته به ديدار تيم لبنان رفتند و با اختلاف 3 امتياز بازى را واگذار كردند.
 
روزبه ارغوان، ملى پوش بسكتبال كشورمان؛ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص بازى امروز برابر تيم عراق گفت: مقابل تيم عراق در رقابت هاى  فیبا آسیا چلنج در تهران به پيروزى رسيديم و در صدد تکرار نتیجه بازی قبلی هستیم. بازيكنان به قدر كافى باتجربه هستند که بعد از شکست روزگذشته برابر لبنان دوباره خودشان را پیدا کنند و با تمرکز وارد بازی با عراق شوند.
 
ارغوان ادامه داد: بر خلاف رویدادهای سیاسی حاکم بر عراق، بسکتبال این کشور در سال های اخیر رشد کرده و در فیبا آسیا چلنج هم که در تهران برگزار شد موفق شدند خودشان را به جمع 4 تیم پایانی برسانند.
 
ملى پوش بسكتبال درباره باخت روز گذشته برابر تيم لبنان عنوان كرد: تيم لبنان شرایط بهتری نسبت به تيم عراق دارد و بازی ما با آنها بر اثر سهل انگارى به سود آنها تمام شد. بازی بسيار نزدیک و پاياپاى انجام شد، اما در كوارتر چهارم ابتدا تمرکزمان به هم ریخت و اشتباهات زیادی داشتیم و در این كوارتر10 امتیاز عقب افتادیم. قدرت تیم ملی را همه در دو دقیقه آخر دیدند که اختلاف را به 3 امتیاز رساندیم اما متاسفانه در دقایق آغازین وقت چهارم اشتباهاتمان زیاد بود.
 
ارغوان در پايان خاطرنشان كرد:لبنان تیم خوب این دوره است و آنها فادی الخطیب بازیکن باتجربه شان را در اختيار داشتند.لبنانی ها میزبان آسیا کاپ 2017 شدند و این بازی ها را برای آماده سازی خودشان تا تابستان آینده در نظر گرفتند.عراق و اردن هم تیم های خوبی هستند به ویژه اردن كه میزبان است و بازی فردا با آنها حساسیت زیادی به همراه دارد.
 
انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار