دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: مربیان ایرانی تیم ملی اخراج نشدند و همچنان به فعالیت خود زیر نظر کی روش ادامه می دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا اسدی درباره برکناری مربیان ایرانی تیم ملی اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد و مربیان ایرانی کار خود را در تیم ملی ادامه می دهند و فرد روایت کننده خبر دروغی را به اصحاب رسانه داده است. تنها راننده اتومبیل کی‌روش تغییر کرده است. 

وی درباره استعفای کی روش بیان کرد: این مسئله در حال بررسی و مذاکره است و هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره جلسه ای که در سوئیس برای حل اختلاف با عربستان برگزار شد عنوان کرد: یکی از بندهای مذاکرات محرمانه است و به علت منافع ملی نباید رسانه ای شود. 
  
اسدی درباره حضور حسنی خو در فدراسیون فوتبال و شائبه دیدار او با کارلوس کی روش گفت: حسنی خو یکی از دوستان ارزشمندم است که حضورش در فدراسیون فوتبال اتفاقی بود. صحبتی با من و تاج داشت و حضورش در فدراسیون فوتبال ربطی به جلسه تاج با کی روش نداشت. از این به بعد کاری می کنیم که جلسات مان همزمان نباشد که شائبه ای هم ایجاد نشود. 

وی درباره حضور نداشتن مترجم کی روش تصریح کرد: در حال حاضر مترجم کی روش در فدراسیون فوتبال حضور دارد و بهتر است ذهنیت غلط ایجاد نکنید.وقتی از خبری مطمئن می شوید آن را اعلام کنید و لازم نبوده من در جلسه حضور داشته باشم، هرکدام از ما وظیفه ای در فدراسیون داریم اینطور نیست که همه در یک جلسه شرکت کنند. 

اسدی درباره اینکه نکونام از تیم ملی اخراج شده ست، گفت: این موضوع صحت ندارد و نکونام همچنان در تیم ملی به عنوان مربی فعالیت می کند. 

دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره اینکه رابطه اش با کارلوس کی روش چگونه است و اینکه موافق است او بهانه می آورد بیان کرد: به هر حال باید برنامه ریزی داشته باشیم و موضوعات مختلف را بررسی کنیم. سرمربی تیم و رئیس فدراسیون با هم جلسه می گذارند و برنامه هایشان را مرتب می کنند من هم از اتفاقات جلسه بی خبرم. من ادبیات بهانه گیری را برای کی روش به کار نمی برم. به شما می گویم که خیلی نگران نباشید و رابطه من و کی روش هم خوب است، بهترین راه صحبت کردن است همچنین تضارب آرا باعث کاهش نگرانی ها می شود. 

اسدی درباره نامه فیفا به استقلال و بحث های مطرح شده درباره محرومیت آبی پوشان  گفت: فیفا 6 و 7 مهر ماه در خصوص اینکه بدهی یک بازیکن باید پرداخت شود نامه داد و بعد از آن هم ما 4 نامه رونوشت کردیم و به باشگاه استقلال فرستادیم تا مشکل را حل کنند. نامه آخر سه بخش دارد و اصلا دلیلی برای تحریف وجود ندارد.قسمتی از تنبیهاتی که قطعی شده بوده و ما آخرین نامه را در تاریخ 2 دی ماه ارسال کردیم و به آنها هشدار دادیم که احتمال دارد تنبیهات بعدی در راه باشد. ما نامه ها را همانطور که از فیفا رسید به باشگاه استقلال انتقال می دادیم. فدراسیون در این باره هیچ مشکلی نداشته است و ما هشدارمان را دادیم.نکته قابل توجه این است که استقلالی ها 7 دی ماه پول این بازیکن را پرداخت کردند. نباید در این گونه مسائل دنبال مقصر بود و باید مشکل را با کمک یکدیگر حل کنیم. مدیران هم صبح تا شب می دوند و به دنبال حل مشکلات هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: باشگاه های بزرگ همچون استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی با مشکلات مالی مواجه هستند و مدیران این باشگاه ها بازیکن خارجی جذب می کنند و در نهایت نمی توانند پول این بازیکنان پرداخت کنند و این مشکلات برایشان ایجاد می شود.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صالح
۲۰:۵۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۵
فدراسیون نشین ها فکر میکنید امریکای جدید کی هست این اقا فکر میکنه کی هست که اینجوری رفتار میکنه این چندماه کجا بوده اصلا آیا اینهمه استعمارگر بودن دست این آقا درسته کی بتید حق من جوان را از بیت المال بده که خرج این اقای اجنبی میکنن کی باید جواب بده کی و بازهم شما شدید عروسک خیمه شب بازی این اقا
آخرین اخبار