سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:تاکتیک و راهبرد دشمن ممکن است تغییر کند، اما خوی دشمنی آن همچنان بر علیه ماست و با گذر زمان بیشتر هم می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین نقوی حسینی در مراسم گرامیداشت سالروز ورود تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی در حسینیه عاشقان ثارالله گفت 38 سال از پیروزی این انقلاب گذشته است اما دشمنی دشمنان  کاهش نیافته است.

وی افزود: هر چند ممکن است تاکتیک و راهبرد دشمن تغییر کند و در هر برهه‌ای به یک نوع ظاهر شود اما خوی دشمنی آن همچنان بر علیه ماست و هیچ زمان نیز کم نشده است بلکه با گذر زمان بیشتر هم می‌شود.

 سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: پس از جنگ جهانی دوم ،استکبار و قدرت های سلطه در راس، و کشورهای دیگر گرد این حلقه بودند و نظام استکباری برای پایداری نظام استعماری اش ،موسسات، نظام ها و مراجعی را از ناتو و لاهه تا کمیسیون حقوق بشر و حقوق و زنان و کودکان تعریف کرد تا هروقت بخواهند این نظم را بر هم زنند همه با آن کشور مبارزه کنند. 

نقوی حسینی گفت: در این میان یک کشور به نام ایران و به رهبری دینی و الهی زنجیر استکبار و استعمار را پاره کرد و این رفتار برای استکبار بسیار خطرناک بود.پس تمام امکاناتش را به میدان آورد و تا امروز همچنان این دشمنی ادامه دارد. 

وی افزود: اگر کسی تصور کند این دشمن نرم شده و باعث توسعه ما می شود در مدار انقلاب اسلامی نیست و این رفتار خلاف عقل است که انتظار داشته باشیم دشمن دست ما را بگیرد. 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: فتنه 88 جلوه تمام عیار دشمن علیه نهضت امام و ملت ایران بود و اگر کسانی به دنبال کوچک کردن جلوه فتنه 88 باشند و به دنبال این هدف باشند که در انتخابات دو طرف مقصر بودند پس باید بگوییم اینگونه نیست زیرا فتنه 88 دشمنی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود. 

نقوی حسینی افزود: اسناد و مدارکی در دست داریم که چه کسانی با چه کسانی نشست و برخاست کردند و تمام طراحی استکبار برای براندازی نظام اسلامی است که کمتر از جلوه دشمن در 8 سال دفاع مقدس نبود. 

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.