با حضور سرپرست فدراسیون ژیمناستیک مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار برگزار شد.

بر دست پدران و مادران شهدا بوسه می‌زنم و به این بوسه افتخار می‌کنمبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک, سید محمد شروین اسبقیان،  سرپرست فدراسیون در مراسم تجلیل از خانواده های شهدای ورزشکار گفت: آن چیزی که امروز همه ما به آن باور داریم و اعتقاد راسخ ماست. این است که ما هر چه داریم از برکت خون شهداء عزیز و سرافراز است.

یاد و نام همه شهداء را گرامی می داریم. شهدایی که به ما عزت دادند و باعث اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان شدند. امروز به برکت شهدای ماست که جمهوری اسلامی مقتدرانه در عرصه های مختلف یکه تازی می کند. آن چیزی که مسلم است خانواده های معظم شهداء، نماد صبر, استقامت و ایثار هستند. بر همه لازم و واجب است که از این اسطوره های صبر، فداکاری تجلیل و تقدیر به عمل بیاوریم. آن چیزی که مسلم است این است که عصر کنونی ما همچنان در مدار شهداء عزیز می گردد.

خط و ارزش های حسینی همچنان مجاهدان و عاشقان خود را در جای جای جهان جذب می کند. شهداء در واقع با گذشتن از جان خود از کیان انقلاب اسلامی و ارزش های نظام مقدس اسلامی حراست کردند و امروز ما باید ادامه دهنده راه و مکتب این شهداء ارزشمند باشیم. یاد و نام شهداء را گرامی می داریم و به روح پاکشان سلام و صلوات و درود می فرستیم و دست مکرم و معظم پدر , مادر و برادران شهید را بوسه می زنم و به این بوسه هم افتخار می کنم.

در ادامه این مراسم، سردار آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزش کشور در مراسم تجلیل از ورزشکاران گفت: شهداء ویژگی های زیادی داشتند. در عین اینکه ورزشکاران ما کار حرفه ای و قهرمانی می کردند، از یک سبک زندگی ساده هم برخوردار بودند.

زندگی قهرمانی و ورزشی را برای خودشان یک زندگی ایده آل که مانع از سایر پیشرفت های معنوی و الهی بشود, نمی دیدند. در زمان جنگ بسیاری از ورزشکارانی که قهرمان کشور و آسیا بودند بر این عقیده بودند که فراتر از این قهرمانی، موضوعات دیگری است که در زمان جنگ، مقام و قهرمانی را رها کردند و به جبهه ها رفتند و به شهادت رسیدند. شهداء ولایت پذیر بودند و از رهبری اطاعت می کردند. این اطاعت پذیری و تبعیت از رهبرشان در عمل ویژگی است که شهداء داشتند و به آن توجه می کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار