نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از عنایات و برکات خداوند متعال نه تنها به ملت ایران بلکه به سراسر مسلمین جهان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،آیت‌الله سید محمد علی موسوی ،نماینده ولی فقیه در خوزستان با تاکید بر اینکه مسؤولان عناوین تفرقه ‌افکنانه راست و چپ را رها کنند، بیان داشت: همه باید با اتحاد و همدلی و به دور از این عناوین تفرقه‌افکنانه عاقبت به خیری را برای جامعه رقم بزنیم.

وی حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در این دیدار را اجتماع خوب و باصفا توصیف کرد و افزود: این اجتماع که به مناسبت ایام‌الله دهه فجر انجام شد؛ دهه فجری که حسن مطلع دهه فجر انقلاب را رقم زد.

آیت الله جزایری متذکر شد: با پیروزی انقلاب اسلامی ابرهای ظالمانه فساد، حکومت2 هزار و 500ساله شاهنشاهی زدوده شد و جمال خورشید حق از پشت پرده ظهور کرد.

وی ادامه داد: با پیروزی نهضت امام، شاه از اریکه قدرت ساقط شد و فرار را بر قرار ترجیح داد تا امام امت پس از 15 سال تبعید قدم بر سرزمین اسلامی بگذارد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به کلاس‌های درس امام در مسجد شیخ انصاری نجف اشرف متذکر شد: درس ولایت فقیه در کلاس‌های درس امام یک ماه به طول انجامید و امام با این درس توانست مفهوم ولایت فقیه را به طور مفصل توسعه دهد.

جزایری با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه اگر فرزندان ما 200 سال آینده راه ما را ادامه بدهند برای ما کافی است بیان داشت: عده زیادی از محکومان و زندانیان زمان شاه که به زندان‌های طولانی و ابدی محکوم بودند در زندان برای حکومت آینده برنامه‌ریزی می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در پایان با تاکید بر گفته مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه عناوین تفرقه‌افکنانه راست و چپ را رها کنید تاکید کرد: با اتحاد و  همدلی و به دور از این عناوین عاقب به خیری را برای جامعه رقم بزنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار