امسال ۳۹ میلیارد و ۱۳۶ میلیون ریال صدقات از صندوق های تعبیه شده در استان کرمانشاه جمع آوری و در سرفصل های مختلف حمایتی برای نیازمندان هزینه شده است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ حسین خدرویسی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه ضمن اشاره به اینکه هم اکنون ۲۲۶ هزار صندوق صدقات در استان تعبیه شده است ، گفت: حدود ۲۱۹ هزار عدد از این صندوق ها در منازل خانوارهای نیکوکار استان، سه هزار و ۷۹۹ صندوق بزرگ در سطح شهرها و شهرستان ها و سه هزار و ۴۳۰  صندوق متوسط در ادارت و مراکز علمی نصب شده است.

خدرویسی با بیان اینکه امسال ۳۹ میلیارد و ۱۳۶ میلیون ریال صدقات از صندوق های تعبیه شده در استان کرمانشاه جمع آوری و در سرفصل های مختلف حمایتی برای نیازمندان هزینه شده است، اظهار کرد: بیشترین درآمد جمع آوری شده در این مدت به مشترکین صندوق های کوچک خانگی اختصاص داشته است.

وی اظهار کرد: درآمد صندوق های کوچک خانگی در ۹ ماهه امسال ۳۰ میلیارد و ۱۲۳ میلیون ریال، درآمد صندوق های متوسط دو میلیارد و ۱۹۸ میلیون ریال و در نهایت درآمد صندوق های بزرگ نزدیک به هفت  میلیارد ریال بوده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: صدقات جمع آوری شده از صندوق ها در سرفصل های حمایتی همچون رفع نیازهای ضروری، تامین هزینه های درمانی، تامین هزینه های تحصیل، ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان و .. هزینه می شود.

خدرویسی همچنین به دیگر راه های پرداخت صدقات از سوی مردم اشاره و خاطرنشان کرد: خیران می توانند با شماره گیری *۸۸۷۷*۰۸۳# از طریق تلفن های همراه؛  صدقات خود را به صورت الکترونیکی با مبلغ دلخواه پرداخت کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.