علی عسگر گفت: بدون شک در برابر استقلال حریف دست و پا بسته ایی نخواهیم بود و برای برد به میدان می رویم.

حمید علی عسگر در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در باره دیدار حساس تیمش برابر استقلال از هفته بیستم لیگ برتر اظهار کرد: بدون شک دیدار با استقلال تهران از حساسیت زیادی برای ما برخوردار است و برای برد به میدان می رویم باید گفت استقلال تیم خوبی بوده و از کادر فنی و بازیکنان خوبی برخوردار است. البته تیم ما با توجه به این که به برد نیاز دارد برای ارائه بازی تماشاگر پسند به میدان می رود و برابر استقلال حریف دست و پا بسته ای نخواهیم بود.

وی در ادامه افزود: البته خوشبختانه شرایط تیم خوب است و در این هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و با آمادگی به مصاف حریف می رویم. درایت فرهاد کاظمی و ارائه تاکتیک منظم از سوی وی بدون شک راه گشای ما بوده و شما می دانید در این هفته ها بازی به بازی تیم ما بهتر شده و  شاهد عملکرد خوبی بوده ایم.

علی عسگر در ادامه با پرداختن به مسائل داوری هم گفت: شما می دانید در این هفته داوری ها تا چه اندازه به تیم ما ضربه زده اند. در هر دیداری که تیم ما به مصاف حریفان رفته سوت های داور لطمات جبران ناپذیری بر پیکره تیم ما وارد کرده است. اگر داوری ها اصلاح شود به طور قطع حق هیچ تیمی دیگر ضایع نخواهد شد.

بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی در باره حضور مهاجم خارجی در ماشین سازی تصریح کرد: البته عزیز اف مهاجم خوبی است که با هماهنگی با دیگر بازیکنان تیم توانایی حل مشکل گلزنی ماشین سازی را دارد در صورتی که در سریع ترین زمان ممکن بتواند هماهنگ شود مشکل گل زنی تیم حل می شود.

وی در باره اینکه تیم ماشین سازی در لیگ برتر باقی می ماند یادآور شد: در این مدت حمایت های زیادی از تیم شده است. بدون شک به لطف خدا و حمایت هواداران ماشین سازی در لیگ باقی می ماند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار