شاکری در سیصد و بیست و پنجمین جلسه علنی شورای شهر مطرح کرد؛

اعضای شورای شهر به اندازه شورایاران از معضلات مناطق مطلع نیستند

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران گفت: هر چقدر هم که اعضای شورای شهر از مناطق بازدید کنند به اندازه شورایاران از معضلات مناطق مطلع نیستند.

اعضای شورای شهر به اندازه شورایاران از معضلات مناطق مطلع نیستندبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی شاکری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در سیصد و بیست و پنجمین جلسه علنی شورای شهر که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، در خصوص مشکلات و معضلات منطقه 20 اظهار داشت: این منطقه هسته مرکزی و قلب شهر تهران بوده، به همین دلیل کمیسیون‌های ششگانه شورا باید در خصوص بررسی و مشکلات و معضلات این منطقه اقداماتی انجام دهند.

وی با بیان اینکه اعضای شورا و شهرداران مناطق نسبت به بررسی معضلات انعکاس بیشتری داشته باشند، افزود: هر چند که اعضای شورای شهر از محله‌های مختلف تهران بازدید کرده باشند به اندازه شورایاران از معضلات و مشکلات مناطق با خبر نیستند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با بیان اینکه شورایاران منطقه 20 باید گزارش‌های خود در قالب گزارشی جامع به کمیسیون‌های شورای شهر ارسال کنند، تصریح کرد: تمام این موضوعات باید به گونه‌ای دنبال شود که در نهایت در بودجه سالانه شهرداری‌ها این معضلات و مشکلات در بودجه دیده شود.

شاکری با بیان اینکه بودجه پیشنهادی شهرداری منطقه 1 برای سال آینده کاهش یافته است، گفت: این موضوع نشان می‌دهد که طرح‌های عمرانی منطقه یک به صورت کامل اجرایی شده اما در مناطقی مانند منطقه 20 خواسته‌های زیادی وجود دارد که باید از اعتبارات فرامنطقه‌ای برای حل آن‌ها استفاده شود.

وی با بیان اینکه 25 سال از آغاز اجرای طرح ساماندهی منطقه 20 می‌گذرد، افزود: حل مشکلات و معضلات شهروندان مجاور حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در این منطقه نیازمند پیش‌بینی بودجه‌ای فرامنطقه‌ای است.

انتهای پیام /

برچسب ها: شورایاران ، مناطق ، مطلع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار