معاون اجرایی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در طول سال 30 هزار نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، سیدشفیع حسینی در جلسه مشترک شورای شهر و ستاد قرارگاه راهیان نور امام حسن عسگری (ع) استان اردبیل اظهار کرد: از اعزام 30 هزار نفری راهیان نور را در طول سال 14 هزار نفر آن را دانش‌آموزان به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به اینکه ما همه ساله شاهد حضور خودجوش خانواده‌ها در مناطق عملیاتی کشور هستیم، افزود: این حضور خودجوش خانواده‌ها در مناطق عملیاتی کشور نشانگر نهادینه فرهنگ ایثار و شهادت در بین خانواده‌ها است که با ادامه دادن این اعزام‌ها در طول سال محقق شده است.

معاون اجرایی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از افزایش علاقمندی آحاد مختلف مردم در اعزام‌های کاروان‌های راهیان نور کشور خبر داد و افزود: امروزه یکی از دغدغه‌های جامعه ما فرهنگ‌سازی در زمینه‌های مختلف انقلابی ، ایثار و شهادت و ... است که نیازمند حمایت‌های لازم ازسوی مسؤولان فرهنگی استان است.

حسینی با اشاره به اینکه دغدغه‌های اصلی اعزام کاروان‌های راهیان نور کمبود بودجه این کار فرهنگی در استان اردبیل است افزود: برای برطرف کردن این دغدغه‌ها و مشکلات مالی راهیان نور نیازمند حمایت‌های مالی هستیم.

وی با بیان اینکه سپاه حضرت عباس (‌ع‌) استان و بسیج تنها مدیریت کاروان‌های راهیان نور را در دستور کار خود دارد، افزود: با این وجود 50 درصد اعتبارات مالی این کار بزرگ فرهنگی در بخش‌های مختلف ایاب و ذهاب و .. را سپاه استان تامین می‌کند.

وی حمایت‌های مالی کاروان‌های راهیان نور را منوط به دستگاه‌های دولتی و غیردولتی ندانست و افزود: اولیای دانش‌آموزان نیز باید در این کار فرهنگی اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی با حمایت‌های مالی خود مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.