اصفهان؛

برگزاری دوره آموزشی پذیرش اینترنتی داروخانه های کاشان

سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان-کاشان از برگزاری دوره آموزشی شرکای کاری و پیش پذیرش اینترنتی داروخانه ها در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسلم آشوری، در گفت وگو با خبرنگاران گفت :این دوره آموزشی برای موسسین،  مسوولین فنی  و پرسنل داروخانه های کاشان و آران و بیدگل در محل سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان –کاشان برگزار شد.
وی، باتاکید بر اینکه استراتژی سازمان بیمه سلامت ایران و تاکید مدیرعامل این سازمان ارتقای سطح آگاهی بیمه شدگان و موسسات طرف قراراد  از قوانین و دستورالعمل های آن است افزود : سامانه شرکای کاری سازمان بیمه سلامت ایران نیز یکی از اقدامات اجرایی سازمان بیمه سلامت  ایران است.
به گفته وی، این سامانه به منظور ساماندهی و اعتبار بخشی نظام داده های فیمابین موسسات تشخیص درمانی طرف قراراداد و ادارت کل بیمه سلامت استان بر مبنای نظام الکترونیک راه اندازی شده است.
آشوری افزود :فراهم کردن زمینه های رضایت بیشتر بیمه شدگان و مو سسات طرف قراردادو شاخص اصلی کنترل هزینه های درمانی این سازمان از دیگر اهداف سامانه بر مبنای نظام الکترونیک است.
به گفته وی، این سامانه باعث کاهش هزینه های یپشتیبانی برای نرم افزارهای  موسسات طرف قرارداد نیز خواهد بود .
وی،پیشرفت رو به جلو فناوری ارتباطات و اطلاعات در کشور را تاکیدکرد و گفت:در آینده به جای اینکه مردم به سازمان ها مراجعه کنند اطلاعات آنها در سازمان ها مبادله خواهد شد.
به گفته وی، یکی  از اهداف سازمان بیمه سلامت نیز حرکت به سمت حذف دفترچه بیمه و استفاده از کارت خدمات بیمه ای است.
دکترآشَوری در پایان افزود: هر چه همکاری، هماهنگی و ارتباطات جمعیت هدف شرکت کننده در دوره آموزشی بیشتر باشد مشکلات کمتری پیش خواهد آمد.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.