همزمان با ایام الله دهه فجر 14 پروژه عمرانی در 7 مرکز پیام نور با اعتبار 67 میلیارد و 750 میلیون ریال در خوزستان افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی عشیری، مدیر عمرانی دانشگاه پیام نور خوزستان پروژه‌های عمرانی آماده افتتاح را شامل 3 پروژه یک سوله ورزشی به مساحت 2 هزار و 900 مترمربع و با اعتبار 30 میلیارد ریال، محوطه‌سازی فضای دانشگاه به مساحت سه هزار مترمربع با اعتبار 2 میلیارد ریال و نصب انشعاب برق با اعتبار 600 میلیون ریال در دانشگاه پیام نور خرمشهر، عنوان کرد و گفت: عملیات عمرانی این پروژه‌ها در طول 3 سال گذشته انجام شده است.

وی افزود: احداث ساختمان آموزشی دانشگاه پیام نور رامشیر با مساحت 1 هزار و 100 مترمربع و اعتبار 9 میلیارد ریال، حصارکشی به طول 850 متر با اعتبار 3 میلیارد ریال و محوطه‌سازی با مساحت 5 هزار مترمربع و اعتبار 2 میلیارد ریال در این مرکز از دیگر پروژه‌های دانشگاه هستند؛ همچنین یک میلیارد و 700  میلیون ریال صرف نصب انشعابات آب و برق این مرکز شده است.

عشیری اذعان داشت: در مرکز شادگان مسجد فاطمة‌الزهرا(س) با مساحتی حدود 400 مترمربع و با اعتبار پنج میلیارد ریال از سوی خیرین طی سه سال ساخته شده و آماده بهره‌برداری است؛ حدود سه هزار مترمربع محوطه‌سازی نیز با اعتبار 2 میلیارد ریال برای این دانشگاه انجام شده است.

مدیر عمرانی دانشگاه پیام نور خوزستان تصریح کرد: در مرکز سوسنگرد نیز مسجد صاحب‌الزمان (عج) با مساحت 700 مترمربع و با هزینه‌کرد اعتبار 8 میلیارد ریال با کمک خیرین در طول سه سال احداث شده است؛ محوطه‌سازی این مرکز نیز با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال در مساحت حدود 2 هزار مترمربع به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری است. همچنین در مرکز پیام نور ایذه پروژه حصارکشی دانشگاه به طول 100 متر با اعتبار 700 میلیون ریال در دهه فجر اجرا می‌شود.

وی با اشاره به دیگر پروژه‌های آماده بهره‌برداری، بیان داشت: پروژه محوطه‌سازی مرکز شوشتر با مساحت های چهار هزار مترمربع و اعتبار 2 میلیارد ریال و محوطه‌سازی مرکز رامهرمز با مساحت چهار هزار متر مربع و اعتبار 2 میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های دانشگاه پیام نور خوزستان است که در دهه فجر افتتاح می‌شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۱۸ مهر ۱۳۹۶
استاد خسته نباشید.