مدیر فرهنگی و هنری آموزش و پرورش گفت: شهدا افرادی بودند که خیلی سریع درس مکتب انقلاب را فراگرفتند و از آن فارغ‌التحصیل شدند و ما باید قدر دانش‌آموختگان این مکتب را بدانیم.

شهدا بهترین دانش‌آموختگان مکتب انقلاب اسلامی ایرانبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی علی اکبرزاده مدیر فرهنگی و هنری آموزش و پرورش در مراسم گلبانگ‌ زنگ انقلاب که صبح امروز در مدرسه علوی اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: امروز روز بسیار خوبی است و زنگی برای کلاسی مهم نواخته شد که زنگ مکتب انقلاب نام گرفت.

وی بیان کرد: زنگ مکتب انقلاب همه ساله نواخته می شود تا همگی باهم در کلاسی دیگر فعال تر از سال گذشته شرکت کنیم و با کسب نمرات خوب وارد کلاس بعدی شویم.

مدیر فرهنگی و هنری آموزش و پرورش ادامه داد: این مکتب از کلاس های معمولی بالاتر است و مکتب انقلاب در اصل درس ایثار و شهادت می دهد.

وی عنوان کرد: افرادی که از این مکتب فارغ التحصیل شدند به صورت جهشی درس خواندند که این افراد همان شهدا بودند و آنها خیلی سریع در این مکتب درس خوانده و فارغ التحصیل شدند.

علی اکبرزاده تاکید کرد: شهدا افرادی بودند که خیلی سریع درس مکتب انقلاب را فرا گرفتند و از آن فارغ‌التحصیل شدند و ما باید قدر دانش‌آموختگان این مکتب را بدانیم، زیرا به نظر من در سایه فرهنگ ایثار و شهادت این مکتب پابرجا می‌ماند.

وی اظهار داشت: زنگ انقلاب مهم‌ترین زنگ برای امروز و آینده این مکتب است و این مکتب ریشه در اعتقادات و حرکت قیام امام حسین(ع) دارد و امام (ره) یک زنگ دیگری را به ما آموخت و امتحان را ادامه داد.

مدیر فرهنگی و هنری آموزش و پرورش عنوان کرد: 38 سال پیش خیابان‌های تهران و مسیر فرودگاه گلباران بود و همه مردم منتظر فرود پرواز امام (ره) بودند و این امر در ساعت 9:33 دقیقه به وقوع پیوست و انقلاب ما وارد عرصه جدیدی شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران 10 روز پس از ورود حضرت امام (ره)‌به پیروزی رسید، تصریح کرد:‌ این انقلاب به عنوان شاخص در بین انقلاب‌های دیگر مطرح است و مردم کشورهای آزادی‌خواه از انقلاب اسلامی به عنوان یک الگوی جهادی استفاده می‌کنند و امروزه شما در فضایی درس می‌خوانید که در سایه رشادت‌های دانش‌آموختگان در امنیت کامل به سر می‌برید و پیشرفت‌های علمی بسیاری در کشور در حال انجام است.

علی‌اکبرزاده گفت: دخترانی که امروز در مدارس به عنوان دانش‌آموز تحصیل می‌کنند اخلاق مدار و با عفت در جامعه هستند و برای ارتقای سطح علمی کشور تلاش ویژه‌ای از خود نشان می‌دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار