بنی جمالی گفت: بعد از تاییدیه پزشک معالج و فیزیوتراپ محمدپور، مشخص خواهد شد که آیا او قادر به زدن وزنه‌های سنگین است ,و یا اینکه فعلا باید از وزنه های سبک استفاده کند.

محمد بنی‌جمالی در گفتگو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان افزود: هر چند سعید محمدپور، ملی‌پوش 105 کیلویی وزنه‌برداری تمرینات سبک خود را در اردوی تیم‌ ‌ملی وزنه‌برداری آغاز کرده است، اما برای زدن وزنه‌های سنگین نیاز به تاییدیه پزشکی از سوی دکتر کامرانی پزشک معالجش و فیزیوتراپش دکتر نوروزی دارد. البته قرار است پزشک جراحش و دکتر نوروزی او را دوباره معاینه کنند و گزارش نهایی را به ما ارائه دهند .

وی افزود : در تفاهم‌نامه‌ای که با رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت و درمان داشتیم، تمام ورزشکاران سراسر کشور از سال آینده به صورت رایگان علیه بیماری هپاتیت واکسیناسیون خواهند شد. البته برای ورزشکاران استان تهران واکسیناسیون را شروع کردیم، اما برای کل کشور این کار از سال آینده آغاز خواهد شد.تا به امروز کلیه ورزشکاران برای دریافت کارت بیمه ورزشی خود باید به هیات‌های پزشکی استان‌های مربوطه مراجعه می‌کردند، اما از سال 96 کارت بیمه ورزشی ورزشکاران به صورت اینترنتی و آنلاین در اختیار ورزشکاران گذاشته خواهد شد و دیگر نیاز به حضور ورزشکاران در هیات‌های پزشکی نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار