هفته نوزدهم لیگ دسته دوم برگزار شد و شاهین شهرداری روز بازگشت در حالی که حمید کللی‌فر به نیمکت خود داشت، با یک گل سرنوشت‌ساز پیروز شد و در جمع مدعیان صعود قرار گرفت.

کللی فر، امیدهای شاهین را زنده کردبه گزارش فوتبال بوشهر، به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، جدال دو تیم همنام شاهین یکی از بوشهر و دیگری از ماهشهر در حالی آغاز شد که حمید کللی‌فر چهره نام آشنای فوتبال بوشهر روی نیمکت تیم بحران زده بوشهری نشسته بود. در این بازی شاهین شهرداری با سیستم چهار مدافع و یک هافبک دفاعی به مصاف تیمی رفت که شانس صعود هم داشت.

در نیمه اول میزبان که حمایت هواداران خود را به همراه داشت چند موقعیت را خلق کرد که با بی‌دقتی و البته درخشش دروازبان حریف مهار شد. نیمه دوم سرمربی شاهین با آوردن تمام نیروهای بلند زن و تهاجمی خود دل به ارسال‌ها بست که سواد کوهی و مسعود نظرزاده می‌توانستند گلزنی کنند که هر کدام با بدشانسی به بیرون رفت.

در واپسین دقایق بازی مجید خدابنده‌لو روی پاس حاج عربی یار تعویضی شاهین گل حساس و سه امتیازی بازی را به ثمر رساند تا ورزشگاه غرق شادی شود. این برد خانگی شاهین شهرداری را 27 امتیاز کرد و تا مکان چهارم جدول بالا برد. حالا تیم پر‌طرفدار بوشهری بعد از هفته‌ها بحران و عدم موفقیت در کورس صعود قرار گرفت تا برای سه بازی آتی خود برنامه‌ریزی کند.

پس از پایان این بازی به سراغ سرمربی شاهین شهرداری رفتیم. حمید کللی‌فر در مورد این پیروزی با ارزش گفت: اگرچه از بازی بچه‌ها راض نیستم ولی برد حیاتی به‌دست آوردیم و 3 امتیاز این بازی کمک شایانی به تیم ما کرد تا شرایط جدول مقداری به نفع‌مان پیش برود اما تیم خیلی کار دارد و باید برنامه‌ریزی دقیقی در این راستا انجام دهیم، چراکه اکر با این وضعیت به دور بعد صعود به مشکل بر می‌خوریم. هدف اصلی ما، صعود به مرحله دوم مسابقات و اگر این هدف میسر شد، تلاش می‌کنیم که دو تا سه بازیکن با کیفیت بخریم تا مشکلات خود را حل کنیم.

وی در پاسخ به این‌که بازیکنان چند درصد از برنامه‌های کادر فنی را اجرا کردند، یادآور شد: متاسفانه بچه‌های ما نتوانستند برنامه‌های ما را در زمین پیاده کنند. بچه‌های ما نشان داند که مقداری خسته هستند و در این بازی سنگین کار کردند. ما باید در این مورد بررسی‌های لازم را انجام دهیم تا بفهمیم اشکال کار در کجاست یا بازیکنان انگیزه بازی کردن ندارند یا مشکل از نوع تمرینات ماست. بالاخره این بازی برای ما خیلی حساس بود، چراکه به سه امتیاز آن برای امیدواری به صعود نیاز داشتیم. همین مسائل باعث شد که از نظر فنی در بازی با مشکل روبه‌رو شویم و بازیکنان با استرس وارد بازی شدند. ولی باز هم خدا را شاکرم که توانستیم سه امتیاز بازی را به‌دست آوریم.

سرمربی شاهین شهرداری در ادامه و در پاسخ به این‌که نظرش در مورد جوانان با انگیزه تیم شاهین شهرداری چیست، تاکید کرد: خوشبختانه ما جوانان خوبی در تیم داریم. البته در این بازی به دلایل مختلف نتوانستیم از دو تای آنها استفاده کنیم. آنها بازیکنان خوبی هستند و ما هم به همین دلیل به آینده امیدواریم، چراکه هر چقدر از این جوانان به تیم اصلی راه پیدا کنند، مسوولان کمتر به سراغ بازیکنان غیر بومی می‌روند. البته فوتبال الان حرفه‌ای شده و بومی و غیر بومی نداریم اما رشد بچه‌ها بوشهر از همه چیز مهم‌تر است.

حمید کللی‌فر در پایان در مورد حمایت هواداران شاهین از این تیم در این بازی حساس خاطرنشان کرد: هواداران خدا را شکر به ورزشگاه آمده بودند ولی آنها کم حوصله هستند. به هر حال توقع آنها از ما خیلی زیاد است. اما بچه‌ها به‌دلیل فشاری که تحمل می‌کنند، استرس زیادی دارند و به همین دلیل نمی‌توانند عملکرد واقعی خود را نشان دهند. بازیکن ما باید عادت کند که حرفه‌ای فکر کند و چه در خانه و چه در بیرون از خانه عملکرد واقعی خود را نشان دهد به همین دلیل باید فشار روانی تماشاگران را تحمل کنیم.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.