فردي که از طريق شبکه اجتماعي تلگرام به تهديد و اخاذي می کرد، شناسايي و دستگير شد.

کينه اي که به تهديد و اخاذي اينترنتي منجر شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور با اعلام اين خبر گفت: در پي مراجعه حضوري زني جوان به پليس فتا و ارائه مرجوعه قضايي مبني بر اينکه فردي در شبكه اجتماعي تلگرام با تهديد قصد اخاذي را دارد رسيدگي به موضوع در دستور كار پليس فتاي شهرستان قرارگرفت .
سرهنگ حسين بيات مختاري افزود: تحقيقات اوليه كارشناسان پليس فتاي شهرستان حاكي از اين بود كه فردي با ارسال پيام هاي تهديد آميز موجب سلب آسايش و آرامش روحي شاكيه و خانواده وي شده است به همين خاطر با استفاده از مهندسي ديجيتالي و شگرد هاي پليسي متهم را شناسايي كه پس از هماهنگي با مقام قضايي وي دستگير شد .
سرهنگ بيات مختاري خاطر نشان كرد :پس از مواجهه حضوري مشخص شد كه متهم 21 ساله شوهر خواهر شاكيه مي باشد كه به دليل كينه قديمي با تهديد به انتشار تصاوير و اطلاعات شخصي قصد اخاذي داشته است .
فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور با اشاره به تشكيل پرونده و معرفي متهم به مرجع قضايي به کاربران اينترنتي توصيه کرد از بارگذاري و در اختيار گذاشتن تصاوير و فليم هايي خصوصي خود در شبکه هاي اجتماعي حتي نزديکان و اقوام خود پرهيز و از ذخيره کردن عکس ها و فيلم هاي خصوصي در تلفن همراه، تبلت و لپ تاپ خودداري كنند.
انتهای پیام// ر ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.