مدیر بقعه متبرکه شاه داعی الی الله (ع) از برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر در این آستان مقدس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا رستگار مدیر بقعه متبرکه شاه داعی الی الله (ع) تصریح کرد: در آستانه سی و هشتمین بهار انقلاب، صحن حرم مطهر شاهداعی الی الله (ع) غبارروبی و عطرافشانی و آذین بندی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از روز 12 بهمن و سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) ویژه برنامه های این ایام آغاز خواهد شد افزود: از روز 12 بهمن ماه در محل این آستان مقدس ایستگاه صلواتی برپا می شود.
 
علیرضا رستگار همچنین به دیگر برنامه های اجرایی در این دهه اشاره و اظهار کرد: در این ایام ، بازدید از خانواده های شهدای دفاع مقدس، مدافعین حرم و شهدای انقلاب اسلامی و برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور قاری ممتاز کشوری و غبارروبی قبور شهداء از برنامه اجرایی این دهه در آستان مقدس شاهداعی الی الله(ع) خواهد بود.

رستگار افزود: همزمان با جشن بهار انقلاب در این دهه نمایشگاه عفاف و حجاب و عرضه محصولات فرهنگی نیز برپا می شود و عموم شهروندان می توانند از این نمایشگاه در محل آستان مقدس بازدید کنند.

مدیر بقعه متبرکه شاهداعی الی الله(ع) خاطر نشان کرد: در شب 22 بهمن ماه مراسم جشن با شکوهی همراه با سخنرانی، مداحی، برگزاری مسابقات و اهدای جوایز و نورافشانی و روایتگری خاطرات انقلاب توسط پایگاه مقاومت بسیج شاهداعی الی الله(ع) برگزار خواهد شد.  
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار