نشست خبری حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی مسئول ستاد دهه فجر استان تهران امروز دوشنبه 11 بهمن ماه برگزار شد.

برنامه‌های ستاد دهه فجر استان تهران را تشریح کرد

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبری حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی مسئول ستاد دهه فجر استان تهران امروز دوشنبه 11 بهمن ماه در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این نشست با اشاره به تأثیر انقلاب اسلامی در عرصه جهانی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی بدون شک معجزه الهی بود که بدست امام خمینی(ره) به انجام رسید و تأثیر سریع انقلاب اسلامی در منطقه و برآشفتن شعله خشم مردم مسلمان و آزادی‌خواه در بسیاری از کشورهای تحت سلطه استعمار، گواه روشنی بر این ادعاست زیرا در جایی سراغ نداریم که چنین تأثیرگذاری از یک جنبش و انقلاب به وجود آمده باشد.

حجت‌الاسلام محمودی افزود: اکنون در مقطع خاصی از تاریخ تحولات جهان و همچنین در موقعیت حساس سرنوشت‌سازی از دوران انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم و مسئولیت ما ایجاب می‌کند تا واقعیت‌ها و آثار گوناگون انقلاب را در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بشناسانیم تا با برنامه‌ریزی بتوانیم ارکان انقلاب را بیش از پیش تثبیت کنیم.

رئیس ستاد دهه فجر استان تهران با اشاره به یوم‌الله 22 بهمن اظهار داشت: بزرگداشت پیروزی انقلاب و یوم‌الله 22 بهمن پاسداشت آرمان‌های اسلامی و اعتقادات دینی و گرامیداشت شهدایی است که برای برقراری نظام اسلامی و الهی خون خود را در این راه نثار کردند و جا دارد در سی‌وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب ملت غیور و با بصیرت ایران با وحدت و یکدلی تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی سازند و زمینه حضور حماسی مردم در انتخابات آینده ریاست جمهوری و شوراهای شهر فراهم شود.

وی در ادامه با اشاره به مراسم یوم‌الله 12 بهمن گفت: مراسم رسمی آغازین جشن‌های دهه فجر انقلاب همزمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی رأس ساعت 9:33 دقیقه صبح سه‌شنبه 12 بهمن با حضور امت امام اقشار مردم، خانواده معظم شهیدان و ایثارگران و مسئولان در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی برقرار خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمودی افزود: سخنران مراسم 12 بهمن در حرم امام حجت‌الاسلام والمسلمین دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خواهد بود و سخنران دیگر برنامه 12 بهمن بادامچیان از اعضای حزب مؤتلفه در محل جلوس حضرت امام در بهشت زهرا خواهد بود و یک مراسم دیگر در همین روز از ساعت 9 تا 11 صبح در فرودگاه مهرآباد برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد دهه فجر استان تهران با اشاره به برگزاری سایر مراسمات در روز 12 بهمن گفت: در روز 12 بهمن رژه موتورسوران با حضور موتورسواران نیروهای مسلح، بسیج و دژبان در مسیر حرکت امام خمینی(ره) از فرودگاه مهرآباد تا بهشت زهرا خواهد بود و در همین مسیر مراسم گلباران مسیر حرکت امام توسط بالگرد انجام خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه در مراسم 22 بهمن امسال از انقلابیون و افرادی که برای این انقلاب زحمات فراوانی کشیدند تجلیل بعمل خواهد آمد تصریح کرد: بنای ما این است که در مراسم یوم‌الله 22 بهمن از زحمت‌کشان و انقلابیونی که برای انقلاب اسلامی زحمات و رشادت‌های فراوانی انجام دادند تجلیل بعمل آید و از مرحوم خانم صباغ و همچنین مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی آیین تجلیل بعمل خواهد آمد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار