شیراز؛

از کشف 66 کیلوگرم مواد افیونی تا دستگیری 50 خرده فروش

66 کیلوگرم مواد مخدر کشف و 50 خرده فروش دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ محمد جعفر تولایی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: مأموران پاسگاه "هرمود باغ" شهرستان لارستان هنگام كنترل خودروهای عبوری در محور بستك- لارستان، به یك دستگاه خودرو پژو 405 مظنون و خودرو را متوقف كردند.  

 
وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو 59 كیلوگرم تریاك كه به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، كشف و در این خصوص سه نفر متهم دستگیر شد.  
 
تولایی افزود : مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت یك باند مواد مخدر مطلع و مراتب دستگیری اعضای این باند را در دستور كار خود قرار دادند.  
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: در این راستا مأموران با انجام كارهای پلیسی مخفیگاه این افراد را شناسایی و به محل مورد نظر در یكی از خیابان های شیراز اعزام شدند.  
 
وی با بیان اینكه در این خصوص سه نفر متهم دستگیر و یك دستگاه خودرو پژو 206 پارك شده در منزل توقیف شد، افزود: در بازرسی از این خودرو هفت كیلوگرم هروئین كشف شد.
  
دستگیری 50 خرده فروش و متهم تحت تعقیب در داراب

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان داراب از تشدید فعالیت های انتظامی و دستگیری 50 خرده فروش مواد مخدر و متهم تحت تعقیب خبر داد.  
 
سرهنگ فرج رستمی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان داراب گفت: در راستای افزایش احساس امنیت در بین شهروندان، ماموران موفق شدند 50 خرده فروش مواد مخدر و متهم تحت تعقیب را در مخفیگاهشان دستگیر و از محل پاتوق آنان مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی كشف شد.
 
وی دستگیری دو سارق و كشف دو دستگاه موتور سیكلت مسروقه ، توقیف پنج دستگاه خودرو و 20 دستگاه موتورسیكلت متخلف را از دیگر موفقیت های اجرای این طرح عنوان كرد.
 
توقیف 46 دستگاه وسیله نقلیه متخلف  
 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز گفت: 46 دستگاه وسیله نقلیه خودرویی و موتوری متخلف توقیف و به پاركینگ انتقال داده شده است.  
 
سرهنگ یوسف ملك زاده  فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز بیان كرد: مأموران انتظامی و یگان امداد شهرستان شیراز اقدام به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهر شیراز كردند.  
 
وی ادامه داد: در این خصوص مأموران 46 دستگاه وسیله نقلیه متخلف را توقیف و برای سیر مراحل قانونی به پاركینگ انتقال دادند.  
 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز گفت: برابر بررسی های انجام شده هفت دستگاه خودرو و یك دستگاه موتورسیكلت مسروقه نیز در بین این وسائل نقلیه است كه تحقیقات بیشتر پلیس در این خصوص ادامه دارد.  
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار