دادستان‌های کل ناحیه کلمبیا و 15 ایالت آمریکا با انتشار بیانیه‌ای مشترک، صدور دستور ممنوعیت ورود مهاجران به این کشور از سوی ترامپ را محکوم کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازاسپوتنیک، دادستان های کل 15 ایالت آمریکا به همراه ناحیه کلمبیا روز گذشته (یکشنبه) با انتشار بیانیه‌ای مشترک، طرح جدید ضدمهاجرتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را در خصوص ممنوعیت ورود اتباع 7 کشور مسلمان به این کشور محکوم کردند. 

در این بیانیه آمده است: "ما به عنوان نماینده حقوقی 130 میلیون آمریکایی و شهروند خارجی در ایالت هایمان، این اقدام دونالد ترامپ را که غیرقانونی و غیرآمریکایی است، محکوم می کنیم و در راستای اطمینان از اینکه دولت از قانون پیروی می کند و به تاریخچه کشورمان احترام می گذارد و افراد دیگر را تنها بخاطر دین و مذهبشان هدف قرار نمی دهد، تلاش می‌کنیم."

دادستان های کل نیویورک، کالیفرنیا، پنسیلوانیا، واشنگتن، ماساچوست، هاوایی، ویرجینیا، اورگان، کنتیکت، ورمونت، ایلینوی، نیومکزیکو، آیووا، مین، مریلند و ناحیه کلمبیا این بیانیه را امضا کردند. 

"دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا روز جمعه با امضای طرحی، ورود پناهجویان به آمریکا را برای 120 روز معلق و برای 90 نیز روز صدور ویزا برای اتباع کشورهای اسلامی از جمله عراق، ایران، لیبی، سومالی، سودان، سوریه و یمن را به آمریکا ممنوع کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار