رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز گفت: همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) گلبانگ انقلاب در همه مدارس شهرستان سرباز نواخته خواهد شد.

نواخته شدن زنگ انقلاب در همه مدارس شهرستان سربازبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، حجت الاسلام علی بامری با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: برای اجرای هر چه بهتر و باشکوه‌تر مراسم گرامی‌داشت ایام‌الله دهه‌فجر امسال، قرار است با استفاده از ظرفیت جوانان، بر شکوه این برنامه‌ها افزوده شود.
 
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز با تاکید بر اینکه مردم صاحبان اصلی این انقلاب هستند و باید در برگزاری برنامه‌های دهه‌فجر از مشارکت عموم نیز استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه‌های مختلف، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و نقاشی، مسابقات ورزشی، فرهنگی و قرآنی، ویزیت رایگان و دیدار با خانواده های شهدا، گوشه ای از برنامه هایی است که در این ایام برگزار خواهد شد.
 
وی ادامه داد: روز12بهمن‌ماه شاهد نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان سرباز خواهیم بود. گلباران مزار شهدا و دیدار مسئولان و مردم با امام جمعه شهرستان سرباز، از دیگر برنامه‌هایی است که قرار است به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در اولین روز از دهه مبارک فجر به اجرا گذاشته شود.
 
این مسئول با اشاره به اینکه برگزاری هر چه باشکوه مراسم گرامی‌داشت ایام‌الله دهه مبارک فجر، این فرصت را به نسل امروز می‌دهد که بیش از پیش با آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی آشنا شوند، تصریح کرد: بدون شک، زیبنده‌ترین مراسم ایام‌الله دهه‌فجر، برگزاری راهپیمایی باشکوه 22 بهمن خواهد بود که مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهرستان سرباز در این روز همگام با ملت ایران، شکوه و عظمت دیگری را خلق خواهند کرد.
 
انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار