کشاورز:فوتسال نیاز به توجه مسئولان دارد/ تیم ملی فراموش شده است

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت:بعد از پایان مسابقات جام جهانی کلمبیا تیم ملی فوتسال فراموش شد.

محمد کشاورز بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  در خصوص وضعیت تیم ملی فوتسال بعد از مسابقات جام جهانی 2016 کلمبیا و امکانات محدود این تیم خاطر نشان کرد: فکر می کنم بعد از مسابقات جام جهانی نگاه مردم کشورمان به فوتسال تغییر کرد اما دید مسئولان نسبت به این ورزش هیچ تغییری نکرد و کم کم این عنوان بدست آمده فراموش شد. تیمی که در جهان سوم شده نیاز به نگاهی ویژه تر دارد و باید امکانات بیشتری برای آن فراهم شود تا بتواند افتخارات بدست آمده دوباره تکرار شود.

کشاورز در پاسخ به سوالی در مورد بازی با دانشگاه آزاد اسلامی در هفته 21 مسابقات لیگ برتر فوتسال بیان کرد: دانشگاه آزاد تیم قابل احترامی است و شرایط لیگ به گونه ای است که نمی توان تیم ها را به بالا و پایین جدولی تقسیم کرد و تمامی بازی ها سختی خود را دارند.

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در مورد وضعیتش بعد از مصدومیت طولانی مدت گفت: خدا را شاکرم که مصدومیتم به طور کامل بر طرف شده است و با در نظر گرفتن دیدار فرش آرا مشهد 5 بازی متوالی است که در ترکیب تیم گیتی پسند حضور دارم و بسیار خوشحال هستم که می توانم به تیم کمک کنم.

وی در خصوص وضعیت تیم گیتی پسند اظهار کرد: خوشبختانه شرایط تیم بسیار خوب است و تمام فکر ما رسیدن به عنوان قهرمانی است.

کشاورز در پایان تاکید کرد: گیتی پسند به هیچ عنوان به رقبا توجهی ندارد و تمام تمرکز ما بر روی تیم و بازی های پیش رو است و امیدوار هستم بتوانیم روند خوبمان را ادامه دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار