تبریز؛

احداث ساختمان آتش نشانی در تمامی شهرستانهای استان

مدیرکل شهری استانداری آذربایجان شرقی گفت: تاپایان سال96 همه شهرهای استان مجهز به امکانات و ساختمان آتش نشانی می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛علیخانی در جمع مدیران شهرستان بستان آباد با اعلام این خبر گفت: تا پایان نیمه دوم سال آینده تمامی شهرهای استان حداقل به یک دستگاه خودروی آتش نشانی و ساختمان مجهز خواهند شد.
وی ادامه داد: در حال حاضر 15 شهر در حال احداث ساختمان آتش نشانی هستند که مابقی نیز تاپایان سال96 نسبت به احداث ساختمان تش نشانی اقدام خواهند کرد.
مدیرکل شهری استانداری همچنین بااشاره به افزایش حمایت وکمک دولت به شهرداریها گفت: در سال 95 بیش از 250میلیارد تومان به شهرداریهای  استان پرداخت شده  که درجهت افزایش خدمات شهری و رفاه اجتماعی هزینه شده است.
علیخانی در پایان بااشاره به ضرورت همراهی ومشارکت مردم در توسعه شهرها گفت: به تمامی شهرداریها وشوراهای اسلامی استان اعلام کرده ایم که برای رفاه حال مردم در شرایط فعلی از افزایش تعرفه عوارض خدمات شهری در سال آینده پرهیز کنند.
بدر شکوهی فرماندار بستان آباد نیز در این جلسه با ابراز نارضایتی از وضعیت مبلمان شهری در بستان آباد گفت: بستان آباد درموقعیت ویژه ای قرارگرفته وظرفیتهای بسیارخوبی برای توسعه وپیشرفت دارد اما تاکنون نتوانسته در حوزه مبلمان و توسعه شهری به پیشرفت های در خور شان مردم دست یابد.
 وی درادامه وجود آبگرم معدنی در بستان آباد را ظرفیت وپتانسیل خوبی برای توسعه گردشگری برشمرد وگفت: متاسفانه به دلیل مشکلات مدیریتی تاکنون از این ظرفیت بخوبی استفاده نشده است.
فرماندار بستان آباد همچنین بااشاره به افزایش بودجه شهرداری بستان آباد درسالهای اخیر گفت: این افزایش علاوه بر کمک های دولتی با مشارکت همه شهروندان بستان آباد محقق شده بطوریکه در سال 95 از سوی شهروندان بستان آبادی بیش از 250 میلیون تومان هبه عمرانی صورت گرفته است.
 فرماندار بستان آباد در پایان توجه شهرداران به مسایل فرهنگی درشهرها را نیز ضروری برشمرد وتاکید کرد: یکی از وظایف اصلی شهرداری توجه به مسایل فرهنگی است و همه فعالیتهای عمرانی وتوسعه ای شهری باید پیوست فرهنگی نیز داشته باشند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار