اهواز؛

نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس شادگان

فرماندار شادگان از نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،فرج اللهی ،فرماندار شادگان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: دهه فجر، فرصتی مناسب برای بیان گزارش عملکرد دستگاهها و دولت است  تا خدمات و عملکرد دولت در شهرستان‌هایی چون شادگان به نحو مطلوب ‌تری انعکاس یابد وهر چقدر بتوانیم خدمات دولت را منعکس کنیم خدمات نظام جمهوری اسلامی را منعکس کرده‌ایم .

وی با بیان اینکه روابط عمومی های دستگاههای اجرایی عملکرد، خدمات و اقدامات انجام شده را به مردم اطلاع ‌رسانی کنند، گفت: یکی از وظایف روابط عمومی‌ها ارائه اخبار و اطلاعات و خدمات در ادارات است تا مردم همیشه در صحنه از این عملکرد و خدمات رسانی آگاهی پیدا کنند.

فرماندار شادگان بیان داشت: به مناسبت ورود تاریخی بنیانگذارانقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره(به میهن و آغاز ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، زنگ انقلاب ساعت ۹:۳۳ دقیقه روز سه شنبه ۱۲ بهمن  به‌ صورت نمادین در  دبیرستان نمونه دولتی حضرت زهرا (س) شهر شادگان  نواخته می‌شود.

وی گفت: مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان علاوه بر اعلام برنامه‌ها و پروژه‌ها، حضوری پررنگ در برنامه‌های اجرایی دهه فجر داشته باشند.

فرج‌اللهی در پایان به برنامه های اجرائی دهه فجر  در شهرستان شادگان اشاره کرد و افزود: نواختن زنگ انقلاب، رژه خودرویی و موتوری  به مناسبت ۱۲ بهمن همزمان با آغاز دهه فجر،  دیدار با امام جمعه شهرستان،  گلباران و غبارروبی مزار شهدا ، فضاسازی مناسب در برگزاری برنامه‌های ایام دهه فجر، دیدار با خانواده‌های شهدا و افتتاح چندین پروژه‌ عمرانی، آموزشی، بهداشتی و ... را از مهم‌ترین برنامه‌های دهه فجر  در این شهرستان اعلام کرد.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.